Regen-mensen

Okay, dit klinkt een beetje vreemd (allicht), maar niemand in mijn directe omgeving lijkt dit te ‘herkennen.’ Ik ben gek op regen, nou ja, niet zozeer regen, maar zo’n ‘sfeer’ achtig ding erom heen. Herkent iemand dit? Ik voel me altijd een beetje een weirdo als ik erover begin.

Het is dat zelfde gevoel dat je krijgt als je binnen zit op je IKEA bank in een mooi huis en film kijkt terwijl het buiten shitweer is. Of als je in de trein zit en het regent. Of als je naar Hey There Delilah luistert van Plain White T’s.

Hoop best wel dat iemand dit herkent haha.

Okee, de sfeer van regen kan inderdaad leuk zijn.
Maar overdag regen, terwijl nu de zon zou moeten schijnen is bagger.

Ja, ik heb dat ook ;p
Het is niet vreemd hoor.

Hehe, herkenbaar ja (:

ik ook! ik stik als het te warm is in de zon enzo, als het regent wil ik buiten dansen en in de plassen stampen en alles! maar het ziet er wel grauw uit.

Ik vind grauw juist fijn altijd haha. Ik heb wel een hekel aan weer dat niet ‘kan kiezen,’ dus dat het dan hard waait en semi-zonnig is maar ook zo’n vieze grauwe smog-gloed over de lucht.

Ik vind de regen & sfeer ook fijn :slightly_smiling_face:

Ik begrijp je gevoel wel hoor… Maar zodra ik een half uur van Amsterdam Centraal naar ons kantoor op de Keizersgracht moet lopen denk ik daar toch iets anders over.

Maar lekker 's avonds met een boekje in bed, regen kletterend op het dakraam… dekentje, kopje thee, koekjes… HEERLIJK!

Heeeeeeeeel herkenbaar! :grinning:

Haha jij doet me zo denken aan een vriendin van me.
Die houdt ook echt van regen, als het regent gaat ze ook altijd fietsen enzo, en dan zegt ze heel veel keer dat dit haar lievelingsweer is, dan wordt ze helemaal blij enzo :’)

Ik ken het…

Nee ik heb er echt een ontiegelijke hekel aan. Het enige wat leuk is, is als ik gezellig met mijn vriendje een filmpje kijk en het regent buiten. Of als ik in bad zit en het regent buiten. Maar daar stopt het dan ook écht wel.

Heerlijk haha ik was een keer kei dronken met een vriend van me dus wij door die plassen rennen en springen dus ik neem een aanloop spring en zak tot aan me kuiten in het water :’) haha ik dacht dat ik de enige was. Ik loop trouwens ook nog als een malloot achter duiven aan

haha ik hou soms ook wel van regen en dat van die duiven herken ik ook :stuck_out_tongue:

^ haha yeaah! Mijn vriend zegt dan altijd Schaaat doe nou is nie en ik vind dat zo leuk haha :’)

ik herken me er niet in, misschien moet ik maar eens een ikea bank aanschaffen

Haha ja, dat zei ik omdat die IKEA banken altijd van die bank-banken zijn, van die wegzakdingen, par example:

http://s.ecrater.com/stores/54622/4ac03ddadf133_54622n.jpg

Ik meld me! Ik vind regen geweldig, ik weet niet waarom. Ik heb op de fiets ook veel liever regen dan wind. En op die fiets neem ik altijd een sprintje en doe ik mijn benen omhoog als er een grote plas aan komt :’) Weird, i know, maar ik vind het gewoon leuk.

En die sfeer binnen is ook leuk!

hahaha :’)