Regels

Een nieuwe categorie!

Heb jij nog een kledingstuk in de kast liggen waarvan je denkt: “wat doe ik dáár nou mee?” of “had ik het maar nooit gekocht…”? Heb je geen flauw benul hoe je het leuk kunt combineren? Plaats het dan hier, en wij helpen jou ermee!

Hoe werkt het?

• Open een nieuw topic

• Kies een duidelijke naam voor het topic, bv. “Roze rokje van Esprit” of “Gekke jurk van H&M”

• Zet een foto van je miskoop item in het topic. Dat moet zo: Eerst ga je je plaatje ergens uploaden, dat kan bv. in je Shoplog of Persoonlijke album, maar bv. ook op www.imageshack.us ofzo. Rechtermuisknop op het plaatje, dan Eigenschappen, dan de link die daar komt te staan (begint met http://). Soms krijg je de link ook van het uploadprogramma. Die link kopiëren en tussen
    en
    in het topic zetten. Klaar!

• Vertel wat over het item: waarom is het een miskoop, waarom krijg je het niet gecombineerd?

• Klaar!

Andere members kunnen nu reageren met tips hoe zij denken dat ze het item zouden kunnen combineren. Voila: een hoop nieuwe suggesties voor combineren met je miskoop!

Ooooooooh handig :grinning::D!

idd super handig!!!

oh leuk :grinning:

heeel handig!

-

goed idee!

heel handig!
alleen ik kan op de een of andere manier nooit de foto’s zien (als ik ze met m’n digitale camera heb gemaakt) en dat staan er allemaal cijfertjes dus dan weet ik niet welke foto ik in m’n album upload …

leuk verzonne monique!

Cool!
ga tegelijk ff kijken of ik nog iets kan vinden

x

hee, echt leuk! superhandig, ik stik van lelijke-rommeltjes-kleren
en het is best grappig denk ik… je kunt je ziek lachen om alle prulletjes van de andere members, xD. en lekker fantasievol!

leuk topic!! en handig

Leukkkk !!!

hehe cool :slightly_smiling_face:

handig idd, en ik denk dat zo’n categorie hard nodig was, als je kijkt naar hoeveel topics er al zijn, sinds die categorie een paar uur geleden van kracht werd…
goed bedacht Monique!

Echt een heel leuk & Handig topic!

Handige rubriek!

Leuk&Handig, ik ga meteen foto’s maken van mijn miskopen;)

super handige topic !

goed forum, maakt ook meteen een eind aan al die loze topics. hoe combineer ik een roze skinny?