Regels voor de Jimmy Choo collectie!

Ik kwam er een tijdje geleden achter dat je dus niet zomaar de H&M in kan rennen en grijpen naar wat je wilt als de collectie uit komt!
Ze hebben een systeem bedacht, de eerste 160 mensen krijgen een gekleurde armband om en mogen bij de accessoires en schoenen kijken voor 2 uur, je mag maar 1 stuk per artikel kopen, dus stel je ziet een prachtige tas, dan mag je daar maar 1 van kopen, om te voorkomen dat alles doorverkocht word via internet denk ik…

De rest mag bij de kleding rond kijken en kan na 2 uur bij de andere zaal terecht.
Ik vind het wel een heel handig systeem, hopelijk voorkomt het dat het weer zo’n chaos word als de vorige keren.

Dat is wel slim :slightly_smiling_face:

Maar er zullen alsnog zat mensen zijn die gewoon van alles 1 ding dan kopen en de rest vervolgens doorverkopen.

Pff ik vind dat echt niks, dus stel ik zit bij de kleren en ik wil naar de accessoires moet ik wachten tot die ‘‘160 mensen’’ klaar zijn? pff !

maar zowiezo begint h&m kleding wel te vervelen. :slightly_smiling_face:

Jaa maar het is nog altijd beter dan wanneer er 500 mensen je omver walsen om alle accessoires in te pikken.

H&M is inderdaad saai, maar Jimmy Choo niet!

Ik wil die rode schoenen van Jimmy Choo zoooo mooi!
Maar het is ook alleen in amsterdam, rotterdam, utrecht en den haag ofzo he, dus als ik bestel doe ik het online:D

H&M mag je dan wel vervelen maar dit is Jimmy Choo he…

Kijk dat is dan weer voor jou … Maar jimmy Choo vind ik ook niet zo mooi!
ik had wel meer verwacht, dus!

ik had inderdaad ook heel veeel verwacht van die jimmy choo collectie, daarom valt’ie denk ik een beetje tegen ):

ik vind het wel goede regels, want op deze manier krijg je eerder iets te pakken wat je goed bevalt dan wanneer er 500 man tegelijk binnekomt.