Regels haarverf kapper

Ik had bij de kapper laatst een coupe soleil genomen, 35 folies in de lichtste blond. Toen ik thuis in de spiegel keek zag ik eigenlijk helemaal geen highlight of iets zitten, terwijl ik donkerbruin haar heb en dat toch echt wel zou moeten.

maar nu mijn vraag: Iemand zei tegen me dat als je ontevreden bent over je haarkleur die de kapper voor je heeft geverft dat ze moeten blijven verven tot je tevreden bent, ik kan er op internet niks over vinden dus weet iemand hier wat meer van? Alvast bedankt!

Btw: Ik heb 100 euro betaalt voor iets wat je niet zit, daarom zit ik er ook best mee want het is gewoon geldverspilling.

Ik weet niet of ze voor altijd moeten blijven verven tot je tevreden bent, want dat lijkt me sterk. Maar als jij heen gaat, zegt dat je coupe soleil hebt genomen met 35 folie’s, dan is het wel service dat ze je weer opnieuw doen. Want als hun ook zien dat het niet goed is gelukt, dan is het hun fout. Ze moeten sowieso kwaliteit leveren. Maar ik weet niet of dat op papier vast staat.

Okee dankje, ik ga morgen denk ik even terug, hoop eigenlijk dat ik me geld terug kan krijgen maar daar reken ik niet op

Bij de kapper waar ik mijn haar liet verven (Soap, Den Bosch, aanrader voor ieder type haar en style!!), kun je terugkomen wanneer je niet tevreden bent of het er echt te snel uitgewassen is. Je kunt dan binnen een week terugkomen. Dan verven ze het, gratis, nog eens.

Ik zou gewoon teruggaan naar de kapper en het probleem uitleggen; ze zullen ook wel zien dat er geen verschil is.

De kapper ziet dan zelf ook wel dat hij/zij niet goed werk heeft geleverd terwijl jouw naam waarschijnlijk wel in de computer staat met coupe soleil voor 100 euro. Ik denk dat ze het dan gewoon opnieuw verven. Je geld terug zou ik niet op rekenen want de verfbeurt is immers wel gedaan.