Hoi!
Ik wil voor mijn vriend een Regal horloge kopen
zijn deze van goede kwaliteit of zijn er veel slechte ervaringen mee?
Toevallig heb ik er ook een voor mijn vriend gekocht, en die is binnen twee weken stukgegaan. Dus het is niet aan te raden.
Aah das rot
Iemand wél goede ervaringen? of juist niet?
Ik had er ook een voor mijn vriend gekocht, dag daarna was het horloge gelijk stuk… terug gegaan, nieuwe gekregen deze was na 3 dagen ook weer stuk het pinnetje ging er elke keer uit, konden we er weer inklikken maar uiteindelijk was ook deze niet meer te maken. Hij is nu aan z’n derde horloge toe in nog geen 1,5 maand tijd.
slijt snel,snel stuk,mijne op vakantie verloren, koop dan oozoo ofzo dan!
Ik had er ook één, is wel lang meegegaan en altijd mooi gebleven totdat ik zo’n hele zware/grote zaklamp op dat glas van het horloge liet vallen :’) Maar dat was m’n eigen schuld. Wilde 's ochtends m’n wekker uitslaan maar dat ging blijkbaar iets te lomp hihi
Koop een Fossil horloge, das leuk
Ik heb mijn Regal horloge al meer dan een jaar, ik draag hem echt elke dag en hij ziet er nog uit als nieuw! Super horloge, ben er ook nog steeds heel blij mee!
Ik heb mijn regal horloge al sinds april en draag hem ook elke dag en ziet er ook nog heel mooi uit en is dus ook nog heel! Ik ben er erg tevreden over!