Redenen voor taart bakken?

Ik hou echt heel erg van taart bakken, en heb ook duizenden recepten, alleen loop ikzelf bij een dietiste dus ik kan niet alle taart zelf op eten snapje? Anwyay, er zijn geen mensen binnenkort jarig, geen geslaagden, rijbewijzen, geboortes weet ik het. Mijn oma heeft al een “zomaar-taart” ontvangen en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Maargoed, weten jullie een leuke reden om een taart aan iemand te geven?
Nutteloos topic miss, maar ik heb ff inspiratie nodig haha

Dat heb ik ook, pffff!
En ik wil het niet zelf opeten (thuis zijn we maar met 3 personen…) want dan word ik moddervet!
Maar ik houd zo van het bakken ^^
Dus up :stuck_out_tongue:

(begin een eigen bakkerij n_n)

Deel ze uit op straat of zo. :slightly_smiling_face:

Misschien kun je ze aan daklozen geven?

Geef ze aan vrienden en andere familie ?

Nodig je vriendinnen uit en voer het aan ze.

Omdat je er zin in hebt?
Vanwege een feestelijke gelegenheid, omdat het vakantie is, verjaardag, meiden/filmavond etc

je kan ook,
een taart “uitvinden”
die je WEL mag eten
een gezonde, lekkere taart
(laat me trouwens weten als je hem gevonden hebt!)
bied bij iedereen aan, taarten te maken voor verjaardagen
dus dat je voor vrienden van vrienden taarten gaat maken
vraag er wat geld voor,
en je hebt je eigen bedrijfje!

Jaa, geef ze aan de dakloze x’D Ga naar de dichtsbijzijde brug, klop 3 keer op de meest verschrompelde doos en geef een taart :see_no_evil: Nee maar serieus, dat is wel een leuk idee toch! Aan een straatkrantverkoper kan ook natuurlijk.

&je kan een taart bakken en stukjes in de speeltuin in de buurt uitdelen x’D

Of breng ze naar bejaardentehuizen, vinden die mensen vast gezellig. :slightly_smiling_face:

Nee ik zou ze niet aan daklozen geven…
die snijden er niet eens stukjes van, weetjewel xD
maar aan bejaardentehuizen is wel een goed idee !

of verkoop het
heb je er ook nog wat aan x]

niet naar bejaardetehuizen gaan want daar kom je echt noooit weer weg
en moet je eerst 300 fotoalbums door x]

Of naar gehandicapten, of naar kinderdagopvang of geef ze aan bouwvakkers of mensen die de hele dag hard moeten werken.

Houd gewoon een gezellig middagje/avondje met je beste vriendinnen en voer ze taart omdat ze veel voor je betekenen. Ik zou het in ieder geval vet lief vinden als een vriendin van me dat zou doen, helaas zijn het geen taarten bakkers :frowning_face:

Muhwahawaw, jaa: foto album van fluffie en brokje (de poezen van een een of ander wijf dat er letterlijk van OVERTUIGD was dat ik haar verloren kleinkind was van Ruferds kant (ofzo) :see_no_evil: ).

aan kinderen geven, dan voel ik me best een kinderlokker haha! En ik denk dat je ook niet zomaar in een bejaarden tehuis taart mag uitdelen :stuck_out_tongue:
Ik ga denk ik wel een dagje voor vriendinnen organiseren. En dan misschien hun nog stukjes meegeven? Een hele taart krijgen we niet met zn allen op.

Na mij brengen x)

Geef er een aan je buurman. En aan de buurman van je buurman. En aan de buurman van de buurman van je buurman… xD

Of geef ze (als je nog school hebt) aan leraren, en slijm meteen voor een hoger punt bij wiskunde ofzo xD

GEEEF AAN MIJ!

‘gewoon omdat ik van je hou’ - taart.

:grinning: