redenen voor later naar bed

nouja ik ben dus 13 (1/2) en ik moet nu in de vakantie om 11 uur naar bed

sommigen vinden t wel laat genoeg maar ik ben egt een avondmens en ben dan nog absoluut niet moe en al mn vrienden en vriendinnen mogen later (1 uur en later ong) en als hun dan net naar huis moeten moet ik naar bed! en dat vind ik dus niet egt bepaalt fijn dus zoek ik redenen om later naar bed te gaan

volgensmij zijn er wel meer mensen met dat probleem…

alvast thx

Hier maak je een topic voor aan?!

kben 12 en zit sowieso nog tot 1uur achter computer. maar binnenzijn moet ik sowieso halftien/10 uur.
redenen? euhmm;
-zegge dat je een avondmens bent?

• ik ben zelf ook een avondmens, en mijn moeder weet dat (zo, net alsof het een ziekte is whaha XD) maar iig; zeg tegen je moeder; ik slaap wel uit, en ben 's ochtends niet chagrijnig! (drm mag ik laat altijd) heb geen ochtendhumeur.
    weet niet of je hier iets aan hebt maarja.

Eigenlijk moet je daar zó blij mee zijn, want ik heb m’n slaapritme dus echt verneukt :B

Maar ik weet dus niet wat je daar tegen kan doen, misschien dat je een afspraak kan maken dat als je 14 bent je tot 12 uur buiten mag blijven.
En spreek overdag af, waarom moet je zo laat?

.

zoek een leven

Er is geen geldige reden.

Waarom zou je dat willen?
wees blij dat je ouders goed om je denken, en je niet zo laat om straat rond laten zwerven, of heel je slaapritme door de war gooien.

wees er blij om, want mijn ouders zijn nu al jaren gestopt met zeggen van; ga naar bed. Ik ben ook een echt avondpersoon. Kan in de middag zo ontzettend moe zijn, maar savonds wanneer ik wil slapen krijg ik mijn energie. En daardoor is mijn slaaprimte zo naar de klote gebracht. Omdat ik nu gewoon naar bed ga wanneer ik zin heb. Dus wees blij dat je ouders er zo achteraan hangen!

Inderdaad ^

Komt je moeder elke 10 min kijken of je al slaapt dan?

Dit.

ja,je hebt helemaal gelijk.

hahahahahaha xD
Je hoort nu in bed te liggen schat.
Slechte grap :'3

Mijn reden was altijd dat ik hoelaat ik ook naar bed moet en hoe vroeg ik dan ook op moest staan ik altijd zonder moeite kon opstaan.
Ik weet niet of jij dat ook kan?
Als mijn wekker 1x afgaat sta ik meteen naast het bed…

maar nog redenen kunnen zijn:

• maar die leuke film is nog bezig die ik wil afkijken.
  • dat programma komt dadelijk pas en die wil ik echt kijken
  • ik ben een avondmens dat weten jullie toch

dit idd. ik ging naar bed wanneer ik wilde en mn slaapritme is nu echt verneukt. ik slaap niet meer 's avonds en wordt om 6 uur wakker… maar als ik 's middags slaap, rond 2/3 uur, dan kan ik heerlijk doorslapen tot 11 uur…
dus wees idd blij dat je ouders zo zijn, dan heb je ook meer energie :slightly_smiling_face:

Haha ik ga stuk want je doet nog 1/2 bij om ouder te lijken. :’)

Sorry. Moest ik even om lachen.