redenen om boos te zijn op een jongen.

het onderwerp zegt het al.
als je boos bent op een jongen,
of hij heeft je gedumpt.
dan is het handig om hier dan te lezen waarom het goed is dat er niks meer is:)
dus drop het hier maar nee.

ik zou vandaag met een jongen gaan afspreken.
maar hij heeft een lulsmoes bedacht waarom hij niet kan.
en me dus voor de tweede keer laten vallen.

Mijn vriend me heeft afgezegt vandaag vanwege een miezerige keelpijn, snot op. Ik heb ook wel eens keelpijn en ik spreek ook altijd met 'm af. Grrrr.
En morgen afspreken kan weer wel want dan is het over, ja me neus. <_<

m’n vriend kan geen duidelijkheid geven over of die morgenmiddig nu meegaat terrasje pikken en of we morgen avond naar hem of naar mij gaan

jongens zijn gewoon dikke aantstellers

Hihi word je daar boos om? xD

Ik word boos als hij zo onredelijk als de pest is, Of als hij denkt dat wat hij zegt altijd de waarheid is :stuck_out_tongue: Dan zit die bij mij niet goed (A)

Hihi word je daar boos om? xD

Ik word boos als hij zo onredelijk als de pest is, Of als hij denkt dat wat hij zegt altijd de waarheid is :stuck_out_tongue: Dan zit die bij mij niet goed (A)

Boos is een groot woord. Maar ik kan er zoooo moe van worden. Altijd wel iets. Dan weer hoofdpijn, rugpijn, keelpijn. ugh.

hoe kan die nou weer weten dat het morgen beter is?xd

ik werd ook boos omdat ie me volgens mij ontloopt en negeert?:slightly_smiling_face:
leuk zijn jongens…

morgenavond is het feest van de jongen waar ik mee bezig ben, maar ik mag niet komen, omdat zijn ex en haar vriendinnen dat niet willen. Het is pas net uit tussen hun en hij is vreemdgegaan met mij, maar het is niet alleen daardoor uitgegaan. heb ik het recht om boos te zijn dat ik niet mag komen?

Ik vind van wel. Alsof die ex van hem nu nog wat over hem te zeggen heeft.

je vriendje negeert en ontloopt je :|?

ik smste hem dat ik niet meer mocht komen, of die naar mij wilde komen
smst die; het is kut weer

verzin gewoon niet van die achterlijke smoezen
en dan zeggen; ik kom morgen wel naar jou maar ik ga vanavond toch WEER naar hem, ik ben ook gek ook :frowning_face: