Reden v/d grootste ruzie met je ouders.

De titel zegt het al:
Wat was de reden van de grootste ruzie met jullie ouders?

Dat ik mn haren zwart verfde terwijl ik dat niet mocht :grinning_face_with_smiling_eyes:
en het zag er niet uit…toen ik dat toch stiekem had gedaan…

Ehm. Dat ik iemand had gevraagd om een joint & mn ouders daarachter kwamen & me aanzagen voor een drugsdealer.

& 1x met mn moeder, ik had geen zin in school dus ging naar mn vader toe, alleen toen belde school mn moeder op dat ik niet op school was XD.
en toen was ik de lul.

.

nouww…
ik vond dat ze mij niet respecteerden omdat ik enigst kind ben enzo…
hele ruzie om gehad
xx

nou dat word een hele lijst;
*Dat ik moederdag & vaderdag heb verpest
*Dat ik de verjaardag van me boertje en van me moeder heb verpest
*Dat ik me ouders geen gelukkig nieuw jaar heb gewenst dit jaar
*Dat ik 1e en 2e kerstdag heb verpest
*Dat ik een week was weggelopen
*Dat ik me boerje een blauw oog heb geslagen
*Dat ik een x heel erg dronken was
*Dat dat ik een x 9 uur s’ochtends thuis kwam
*Dat ik me broertje een x van half 9 tot half 12 alleen thuis heb gelaten terwijl me ouders naar een feest waren en ik had beloofd niet weg te gaan

Uh, meerder denk ik wel. Maar de grooste is denk ik wel de ruzie’s die gaan over, dat zij denken dat mijn leven heerlijk op rolletjes loopt terwijl dat totaal niet zo is (en dat weten ze ook)

oe. ik weet het niet eens.
Heb meestal niet zulke erge ruzie met mn ouders.
naja dat wel, maar om van die domme onnuttige dingetjes!

Ik heb nog geen erge ruzie gehad met mijn ouders. :'3

Ik heb ook haast nooit ruzie met mijn ouders. Mijn ouders zijn gescheiden dus als ik ruzie heb krijg ik altijd raad van de ander hoe ik het zou kunnen oplossen. Wel heb ik vaak een groot meningsverschil met mijn stiefmoeder, ze is heel anders dan ik maar toch hetzelfde (klinkt raar, ik weet het. Ik vind het zelf ook raar). Maar vaak hebben we het ook super gezellig samen…

xxx

omdat m’n jongere broertje altijd veel meer aandacht krijgt dan ik, zonder reden -.- (hij krijgt ook meer spullen enzo, ik heb zogezegd nooit iets nodig maar hij krijgt wel altijd dure broeken en heel die zeik. bij mij vragen ze altijd ofk het echt wel nodig heb en blabla en hij krijgt het altijd zonder die vragen, not fair!)

Hoezo trekken ze je broertje voor dan? Dat is echt heel gemeen =(

Voortrekken is niet leuk =(
Waarom doen ouders dat altijd ?

ach gewoon, ik zit op kamers en ben dus alleen in de weekend thuis. alsk dan thuis kom hebk natuurlijk veel te vertellen en begin ik m’n verhaal te doen en dan hebk 2 zinnen af ofzo en dan ist van “wat leuk, maar moet je nou weten wat je broer heeft meegemaakt! vertel het haar schat :slightly_smiling_face:”, hij haalt hoge punten wat logisch is want hij doet ng maar middelbaar (ik had toen ook hoge punten) en nu zitk aan unief en ik supertrots dak geslaagd was met m’n jaar maar het was “maar” met 65% en dan was het zo tegen m’n broer van “jaja, zie maar dat jij minder lui doet in je eerste jaar, maar daar heb ik vertrouwen in” etc. En ik deed al 2 jaar met m’n jeansbroek dus ik vroeg een nieuwe en was zo van “neenee, die kan nog wel effe mee” maar als we gaan winkelen en m’n broer gaat mee ist van “schat, als je denkt dat je iets nodig hebt zeg het maar he. moest je geen nieuwe trui ofzo?” en dan heeft hij er vorige maand al 2 gekregen terwijl ik er mss 2 op een fricking jaar krijg en de rest zelf moet betalen van m’n zakgeld omdak zogezegd veel te veel dingen wil en het dan maar zelf moet betalen en blabla… tis niet dat ze het overduidelijk zeggen ofzo maar tzijn gwn een hoop van die kleine dingen die me echt zo superhard ergeren… en dan soms ben ik het gewoon beu en word ik boos tegen hen en vraag ik wrom ze hem liever hebben als ik en dan ist van “doe niet belachelijk blabla” en vinden ze dat ik een opvliegend kreng ben :’) achja door de week geen last meer van gelukkig <3 kamers <3

ow en als ik en hij discussieren over iets moet ik het altijd afstaan omdat ik ouder ben (hallo, hij is maar 2 jaar jonger!) en me maar volwassen moet gedragen.

is mss allemaal niet zo erg maar als je constant van zo’n zeik krijgt gaat het je toch ergeren :blush:

dat slaat helemaal nergens op. heb jij je ouders wel verteld dat je ermee zat ofzo? zoja, hun reactie? ik vind dat echt supertriest, hoor <_< .
ik bedoel, voortrekken is gewoon fucking fout. *zucht*

tuurlijk, daar gaan die ruzies dan om. as said zeggen ze dan dat het niet waar is en dat ik kinderachtig doe… vind het zelf ook dom maarja, boeien. veranderd toch nooit iets dus kheb het opgegeven sort off.

Ik vind dat best belachelijk =/
Maar stiekem heb ik het soms ook wel:
Mijn broertje doet dan iets wat eig. niet mag, en daar krijg ik de schuld van :expressionless:
Ben net gaan schreeuwen, omdat ik het niet normaal vind.
Maar ik denk dat die van jou erger is.
Misschien moet je het er met iemand over hebben =]

Of ik wel/niet naar een concert mag xD
Ik heb haast nooit ruzie met m’n ouders, en zeker geen grote ruzies.