Reden om tegen hem te praten

Heee!

nou ik vind een jongen leuk van heeeeel lang geleden… (5 jaar ofzo)
en hy zit bij mij op school… :slightly_smiling_face:
maar nou vraag ik me af hoe ik weer een gesprek tegen hem kan beginnen?
Hij zegt wel soms hoi tegen me op de gang ^^, dus het is niet dat hij niet meer weet wie ik ben…
Maar verder dan hoi zeggen komt het niet want hij is ook best wel verlegen :stuck_out_tongue:

Dus: weet iemand hoe je een gesprek kan beginnen met iemand die je bijna niet kent :slightly_smiling_face: ?
x

Hm, bijvoorbeeld als jullie toetsweek hebben : heee , hoe is jou toetsweek gegaan ? off uhm als je vrienden wel emt hem omgaat en je zit x bij hem in de buurt dan vraag je bijvoorbeeld waar je vriendin is ofzoiets. :wink: naja ik weet neit of je hier ierts aan hebt ben zelf namelijk ook neit zo goed in dit soort dingen haha. maarja ! anders UP!=)

msn? hyves ?
gewoon opzoeken, vragen aan zn vrienden, aan jouw vriedninnen vragen of ze erachter kunne komen.
dan kom je al een eind.
maar krijg je het niet voor elkaar; gewoon een keer vragen alles goed?
je weet maar nooit :wink:

ja die heb ik allebei!
maar hij zit nooit achter de computer… =\

Ja ik heb er wel wat aan hoor :grinning:!
dankje!

enthousiast doen. gewoon van; echt supertoevallig dat je op mijn school zit! vind je het leuk? in welke klas zit je? wist je nog eerst dat -blablabla- enz.

Misschien als hij ff stilstaat op school ergens ‘‘toevallig’’ naast hem gaan staan, en dan iets van hee hoe is het met jou dan? of idd als hij toetsweek heeft gehad vragen hoe de toetsen gingen en dan daar ff over verderpraten, en als je durft toevoegen op msn(je komt vast wel viavia achter zijn msn)
succes :slightly_smiling_face:

Ja over zn toetsweek beginnen vind ik wel een goed idee
maar dan moet ik ff hopen dat ik hem tegenkom dan :stuck_out_tongue:
En ik heb zn msn al, maar hij is nooit online :\

up :slightly_smiling_face:!

over zn toetsweek beginnen idd
of vragen of je zn geo mag lenen omdat je jouwe zogenaamd bent vergeten
of gewoon een keer spontaan vragen of alles goed gaat ofzo :grinning:
of lang niet gesproken ofzo ;p
zoiets xD

Weetje wat? Seduce him with your bedroom eyes.
Dan stap die gozer meteen op je af.

spreekt uit ervaring, jeweettog