Reden om hem te laten?

ben hopeloos , weet niet wat ik moet doen …
Hij is al sinds 2 weken op reis ZONDER DAT IK IETS WEET , hij heeft me er niks over gezegd , ik weet het via zijn neef !

dit wilt toch zeggen dat ik niks voor hem beteken , dat het hem niks intresseerd??
WAT MOET IK DOEN? want raar genoeg hou ik nog echt veel van hem :s

Waar is hij heen?
bel hem gewoon op en vraag om uitleg… als die uitleg je niet bevalt zou ik het uitmaken.

wie is hij?
je vriendje
ex
lover
crush?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

Praat met hem erover,
Vraag waarom hij je niks verteld heeft.
Laat hem merken dat je er dus boos om bent. Laat hem inzien wat hij fout heeft gedaan.

Verder zou ik het niet weten . maar ik zou mn vriend om zoiets opzich niet om zoiets laten gaan
Ilovehimtoomuch to do that…

succes meid!

hij is men vriendje al voor 7 maand dus serieus kan ik het wel noemen ! zijn beide gsm’s staan uit en hij is in SPANJE !

He wat raar?!
Ik zou maar wachten dan tot ie terug is.
En dan serieus met hem gaan praten, vind het echt een naaistreek heel lullig.
En 7 maanden is wel serieus ja, maar was/is jullie relatie sterk?

Heb zelf een relatie van 6 maanden, en als mijn vriend zoiets flikt dan is het… byebye maar goed ben iig benieuwd naar z’n reden.

Succes meis

ja raar toch?
mja ben ook heel benieuwd naar z’n EXCUUSJESS;;
hij gaat me zeker wijsmaken dat hij me WEL iets heeft laten weten en het smsje niet is aangekomen…

Pfff wat raaaarr :S!

Heeft hij al eerder zoiets geflikt ofzo?

Klinkt alsof hij op vakantie is en niets met je te maken wil hebben… O_o… lullig zeg… Wanneer komt hij terug?

sjeeezus! dat moeten ze bij mij echt niet flikken!

wanneer komt ie terug?

Ik zou t niet pikken.

Een smsje. pfoe. zoiets moet je gewoon even bij elkaar zijn voordat hij vertrekt. ik vind dat je beter verdiend dan zo een jongen.

Wat een naaistreek! Hij moet wel erg zijn best doen als hij hier een geldig excuus voor wil vinden, lijkt me. Heeft hij nog steeds geen contact met je opgenomen? Vraag anders zijn neef, of misschien zijn ouders, wat hij in vredesnaam moet in Spanje… Echt wat lullig, om niets van zich te laten horen…!

Nou ja zeg! Ik zou me echt beetje genaaid voelen. Hij weet vast al een tijdje dat die op vakantie gaat en dan stuurt die je een smsje ja ik ben in spanje? Beetje bullshit.
Zou het absoluut niet pikken.

Ik zou het niet pikken, behalve als die een HELE goede reden heeft. Maar jouw gozer is daar gewoon op vakantie :confused:

beetje raar.

wat een naaistreek! wanneer komt hij terug? en heb je al wat van hem vernomen?? ik zou het echt niet pikken hoor!

Lekker vriendje heb je… Ik vind het echt asociaal dat hij je niet ff verteld dat ie op reis gaat… Ik bedoel, als je gaat weet je dat al een hele tijd van te voren, dus tijd zat om het erover te hebben…

Wohw. dumpen! fuck hem! dat is niet normaal.

oke maar meisjes serieus hou jullie klaar voor de shock van jullie leven !
Heb hem nog steeds niet gehoord
weten jullie wat nog het ergste is?
volgens mij is hij helemaal niet in Spanje , heb hem volgens mij gezienn!!!
ik zat dus in de tram en keek naast me naar de geparkeerde auto’ss
en ik dacht in men eige wat een mooie jongen zegg !
maar ik zag maar de helft van zen hoofd dus zen ogen zag ik niet…
Ik meen het je hij had dezelfde trainingspak aan hij had hetzelfde baardje en toen ik naar beneden keek om te zien of hij het was leek het precies een beetje of hij wegkeek…En het was dannog eens dicht bij zijn huis !

Zou hij het geweest zijn? ik wil echt zekerheid!! hoe zou ik hem kunnen contacteren ? zou ik nog eens naar zijn neef bellen? of lijkt het dan alsof ik zit te zeuren?

Wat een raar verhaal, maar jij bent dus niet naar zijn huis geweest toen hij weg was? Want dan zou je hem toch thuis gezien moeten hebben.
Ik zou gewoon naar zijn huis gaan of zijn ouders bellen ofzo.