redelijk hopeloos.

[b]Oké… sommige mensen zullen denken ‘oké… raar mens’, sorry dan (:

Ik heb hier idd een apart account voor aangemaakt, omdat ik nogal veel mensen ken op girlscene en ik liever anoniem wil zijn, dus denk niet dat ik het niet meen ofiets, want ik meen het dus wel.[/b]

Ik voel me dus echt een beetje hopeloos, ik ben nu 14 en ik hoop echt al een tijdje dat er een leuke jongen langskomt die mij leuk vindt. Ik heb echt vaak van die momenten dat ik denk ‘pff, had ik nou maar iemand’ en ik ben echt altijd jaloers op stelletjes.
Iedereen zegt dan, ´ja je moet geduld hebben degene komt wel langs voor je´, maar ik voel me echt vaak alleen.

Ook ben ik erg onzeker (ja ook gepest e.d.), dus ik durf niet op iemand af te stappen.

Ik wil niet van die domme reacties ofzo, want daar heb ik niks aan (’:

mijn zusje is ook 14 en wilde ook graag een vriendje,
maar zij is erg verlegen en durfde niet op een jongen af te stappen. een paar maanden geleden is ze hele goede vrienden met een jongen geworden en sinds kort hebben ze iets samen. maar als ik jou was zou ik niet met de eerste jongen nemen die je vraagt als je hem niet leuk vind. dan lijk je een beetje desperate. dus ja, gewoon afwachten en anders toch proberen zelf op een jongen af te stappen. :slightly_smiling_face:

Dit klinkt ook weer heel cliché maar je bent 14. Niets lulligs tegenover je leeftijd, maar je hebt echt nog een heel leven voor je. Ik zit nu in de 6e en natuurlijk heb ik ook wel eens dat ik denk had ik nou maar een vriendje, want die heb ik nog nooit gehad. Maar dat komt vanzelf wel. Iedereen zit hier wel eens mee denk ik en probeer er gewoon de positieve dingen van in te zien. Doe leuke meidendingen met je vriendinnen!

En op een jongen afstappen is echt niet zo eng hoor! Probeer je van te voren iets te bedenken waar jullie het over kunnen hebben. Sport, gemeenschappelijke vrienden, school? Noem maar op. Het maakt vaak niet eens uit wat je zegt, maar dat je iets zegt. Maar dan moet het natuurlijk niet heel dom zijn he ;p. En neem anders een vriendin mee die hem al kent, als je die hebt, zodat je er ook niet alleen staat.

ik heb PRESIES het zelfe :wink:
maarja, ik zit nu beetje in de flow op school
maar ik heb geen idee hoe hij heet
ghehehe
maar als je 80 bent ben je heus wel getrouwd :grinning:

afwachten is het enige ding om te doen, je ziet vanzelf wel een leuke jongen.
en ja, ik ben ook heel erg verlegen (ben 13), heb niet echt veel vrienden, en ben het enige meisje uit de klas die nog nooit verkering heb gehad (havo2).
maarja, ik wacht wel (heb er al wel een op het oog)

dit heb ik dus ook precies,
ik ben gepest, ben altijd jaloers.
er zit niets anders op dan wachten.
en bedenk je ook dat je echt niet de enige bent,
mssh moet je er ook eens over praten met je vriendinnen,
want die hebben het vast ook wel zo’n gevoel. (:

hmm,
tja op een jongen afstappen:
Dat heb ik al wel eens geprobeert, geen succes. Ik kwam niet uit mijn woorden en ging domme dingen zeggen, dus ik stond vrijwel voor gek (’:

&ik heb al wel een vriendje gehad, maar die heeft me een soort van misbruikt. Niet ernstig of iets dergelijks, maar toen hij niemand kon krijgen heeft hij tegen mij, nadat hij me 2x had afgewezen, gezegt dat hij me leuk vond.
Maar goed, toen durfde ik nog niet te zoenen e.d.
Toen hij weer meiden kon krijgen, begon hij heel ongeïnteresseerd te doen, toen ik het uitmaakte vroeg ik of hij het erg vond, ‘nee’. Nu ontkent hij zelfs dat hij met me heeft gehad, wat een asshole.

&nee ik neem niet met iemand die ik niet leuk vind hoor, laatst was er een jongen die me leuk vind die ik echt heel apart vond… gelukkig zie ik hem niet meer.

Als je je niet constant bezig houdt met jongens komt zo’n leuke jongen vanzelf op je pad, it happend to me. Je eenzaam voelen is nooit leuk, misschien dat je ergens lid van kunt worden of meer met je vrienden/vriendinnen kunt gaan doen?

Tja Sasha,
ik praat er toevallig net over met een vriendin,
maar die heeft al wel vriendjes gehad en gezoent en die is heel makkelijk met jongens.

@Kloot (hehe die naam :smirk: )

Tja me niet bezig houden met jongens is best lastig. Met vriendinnen doe ik al best veel, maar toch voel ik me nog alleen. Niet een arm om je heen als je je depri voelt oid

Ik ben ook 14, en dat had ik ook. Maar toen kwam er opeens een jongen, waar ik nu wel contact mee heb, en nog eentje. Dus ik zou gewoon wachten, of gewoon op iemand afstappen.

Ik hoor zegmaar ook bij het niet-populaire groepje zegmaar. Dus als ik op iemand afstap denk ik ook altijd gelijk dat die populaire mensen me raar gaan vinden

ik ga meestal als ik me zo alleen voel in de vensterbank zitten en kijken naar sterren.

“populaire” mensen zijn alleen populair omdat ze “veel” zogenaamde vrienden hebben, ze noemen zichzelf populair.
als je bij de “niet-populairen” hoort net als ik dan heb je veel betere vrienden dan zo’n handjevol-kenikwel-vriendenvan- vrienden

de populaire mensen die bijten niet hoor, die vinden je ook echt niet raar, en als ze je “raar” vinden dan moet je maar es kijken hoe "bekakt"hun er soms uit zien.

en ik spreek uit ervaring(deels dan)

ik denk dat populariteit (in de zin van ‘het populaire gemene groepje’ op school) nogal overschat is. Zij zijn echt niet beter dan jij omdat zij misschien een paar mensen achter zich aan hebben lopen die niet voor zichzelf na kunnen denken. Dus ik denk niet dat je aandacht aan hun mening moet schenken.

ON:
Ben je ook verliefd op iemand of wil je gewoon een vriendje om iemand te hebben? Want anders is het voor die jongen (en voor jezelf) geen goed idee om een relatie aan te gaan. (stel dat je er op een gegeven moment achter komt dat je alleen op het beeld van hem/een vriendje hebben verliefd bent dan op hém) Dan veroorzaakt dat misschien ook onnodig pijn. Maargoed dat is je probleem nog niet als je niet op iemand af durft te stappen. Ik zou zeggen probeer het gewoon, rechte rug big smile en gewoon jezelf van je beste kant laten zien als hij in de buurt is.

ik ga mezelf even verbeteren: Het is natuurlijk nooit goed om een relatie aan te gaan zonder zeker te zijn van je verliefde gevoelens maar ik kan me een beetje voorstellen dat je sneller verliefd wordt als je je eenzaam voelt.
zegmaar

^ik ben wel verliefd hoor, alleen het probleem is dat diegene mij niet wil (en dat weet ik).
Maar ik wil geen relatie met iemand die ik niet leuk vind hoor, echt niet. Hoe graag ik ook een vriendje wil, ik moet um wel leuk vinden.

Precies. Jij moet hem leuk vinden en hij jou evengoed. ''Geduld is een schone zaak… ‘’

ik heb precies hetzelfde,
ik vind wel is iemand leuk enzo
ik heb ook wel een vriend gehad
maar ze houden het niet lang met me uit
en indd ik voel me ook vaak eenzaam
maar dat komt ook, al me vriendinne hebben een vriend dus ik hoor der niet echt meer bij… ik kan niet mee praten enzo

je moet achter er niet erachter het komt vanzelf