Reddend zwemmen

Hee,

Zijn er meiden die aan reddend zwemmen doen? :slightly_smiling_face:

ik zat er 3 jaar op, maar ben nu gestopt

Balen :frowning_face:

Ik doe ook aan reddend zwemmen :slightly_smiling_face:

Ik deed het toen ik nog op zwemles zat, drie diploma’s gehaald. Maar dat is zo lang geleden.

Ik zou het heel graag willen. Had voor de zomervakantie geinformeerd bij de zwemvereniging hier in de buurt. Het probleem was alleen dat er op zaterdagavond les gegeven werd en ik dan gewoon niks te doen wil hebben.

Maar je hebt toch eigenlijk 2 soorten van reddingszwemmen of niet? Volgens mij kun na je diploma('s) reddingszwemmen en je kan het wat ‘serieuzer’ doen. Bij die laatste had ik me dus opgegeven en moest je uiteindelijk ook je EHBO diploma halen.

Ik ben wel benieuwd naar ervaringen.

Al mijn vriendinnen deden het! En naja ik ging een keer een les mee doen en ik kon niet naar de bodem van het 3 meter bad, en ik faal in zwemmen dus het was niets voor mij!

@Flymetothemoon Ik zit nu al sinds mijn 10de op deze sport (ben nu 19), dus je kan alles vragen als je wil :slightly_smiling_face:

Lijkt me heel leuk, maar ook wel zwaar qua uithoudingsvermogen.

Ik doe aan reddend zwemmen. :metal:

Ik niet, maar een kennis van mij wel. Hij is nu officiële strandwacht bij diverse populaire badplaatsen in Nederland. Hij heeft bijna alle diploma’s die er te halen vallen. Voor de rest heb ik er helemaal geen ervaring mee.

Heb het gedaan.

Ik zat op survaival zwemmen, lijkt er een beetje op. Nu doe ik wedstrijdzwemmen

ik heb drie diploma’s van survival zwemmen en drie diploma’s van reddend zwemmen.