Redbull shot

Iemand ervaring mee?
werkt t :grinning:?

vraag ik me ook af. up!

Haha, ik ben al druk genoeg van mezelf. Waarom zoveel rotzooi naar binnen gieten.

Ik krijg denk ik zware hartkloppingen als ik dat zou nemen.

Zelf weet ik het niet, maar een vriendin neemt ze regelmatig om wakker te blijven :stuck_out_tongue: En volgens haar helpt het wel. Verhoogd cafeïne dus het zal vast wel werken.

Vriendin heeft dat ooit genomen, maar ze vond het haar 2 euro niet waard. Verder weet ik niet meer wat ze ervan vond :’)

Het is vies, en doet niks.

heel vies.

een vriend van mij had dat en hij was 1 uur echt heeel druk en daarna was hij de rest van de dag echt heel moe en als je er teveel neemt is dat echt heel erg slecht voor je

ik denk niet dat dat echt goed is voor je, volgens mij zijn sowieso energiedrankjes alleen even snel voor sporten ofzo, en niet voor normaal gebruik.

Daar word je volgens mij zo dik van

ik merk er niks van :’)

haha wij hebben ook nog een energie shot hier staan maar ik durf het niet haha ben bang dat ik dan nog drukker word als normaal :wink:

Wie legt daar nou 2 euro voor neer.:'3

haha, wij hebben vrijdag bij gym een belangrijke/vermoeiende test, en een vriendin en ik hebben het plan om er vlak voor zo’n redbull shot te drinken. ik weet niet hoe het werkt, dus beschouw dit maar als een up ofzo

Dat zou ik echt niet doen, de kans is groot dat je te lang door gaat, omdat je lichaam het dan niet goed aan kan geven wanneer je moet stoppen.

Ik heb wel eens wat energy-drankjes gedronken ja, ik vind ze best lekker. Maar ze zijn echt niet zo goed voor je…

Ik drink regelmatig enerygdrankjes, maar gewoon omdat ik ze superlekker vind :slightly_smiling_face: Ben zelf helemaal niet gevoelig voor cafeïne helaas xD

die kleine flesjes bedoel je?

1. er zit geen prik aan
  2. bij mij werkt het niet
  3. de normale blikken mét prik zijn way tastier.
  • het is vies
  • je krijgt er vieze adem van
  • het is ongezond
  • je wordt er dik van
  • je krijgt er gele tanden van
  • je wordt er alleen maar hyper van, niet meer geconcentreerd ofzo
  • en het werkt bij lang niet iedereen.

overtuigd? :slightly_smiling_face: