Red Riding Hood meer films

Weet iemand een film die op red riding hood en twilight lijkt. Fantasy thriller? geen horror.

xx’

Buffy the Vampire Slayer. Het is verder een serie, maar goed. Zeker de moeite waard, vooral de latere seizoenen.

True Blood! Het is niet echt een sprookje en schattig enzo. Maar zitten wel vampieren in (:

True Blood is ook leuk ja, naar mijn mening veel beter dan Twilight c:

Ik vind Twilight leuk maar True Blood is 10000000000x beter.

True Blood rocks! Heb helaas nu alle 4 de seizoenen gezien, kan niet wachten op 5 volgend jaar zomer! <3

Me 2 (:

Niet dat ik er iets vanaf weet, maar veel vriendinnen van me kijken The Vampire Diaries (wel een serie). Geen idee of dat dezelfde sfeer is, maar er zitten in ieder geval vampiers in :stuck_out_tongue:

^The vampire diaries is ZOOOOOO awesome. Heb red riding hoods niet gezien maar TVD kan ik je sowieso aanraden :slightly_smiling_face:

http://www.youtube.com/watch?v=uQD1IYOCd50

Snow White and the Huntsmen, ik zag de trailer en hij deed me erg aan Red Riding Hood denken. Lijkt me echt een leuke film!

The vampire’s Assitant
Klik

Beastly
Klik

Percy Jackson
Klik

De serie: Once Upon A Time <3

Doctor Who? Kom ik er weer mee aan maar goed :’) dat is fantasy/adventure, een serie.

De serie Grimm misschien. :slightly_smiling_face: ‘Gewone’ sprookjesachtige miniserie die ook erg leuk is: The 10th Kingdom. Verder is er nog de miniserie Hogfather die leuk is om met Kerst te kijken.

Qua films… Night Watch vond ik heel goed. Lady In The Water heeft ook een sprookjesachtige sfeer. Pan’s Labyrinth was ook geweldig. :slightly_smiling_face:

vampire diaries. Geweldige serie, ben je dan ook wel ff zoet mee :stuck_out_tongue:

Vampire Diaries, Grimm en The Secret Circle vind ik zelf erg leuk (:

Blood & Chocolate

+1

THE VAMPIRE DIARIES!