Red mijn vakantie..!! Nintendo Ds spellen.

Hoi hoi…
Ik ga vanacht op vakantie… enne nu heb ik de Nds van me buurmeisje geleend, en mag het meenemen, maar wil er wel een aantal leuke spellen op zetten waar je gewoon lang mee bezig blijft, en ook niet snel verveling geeft, maar het liefst zonder dat je erbij hoeft te praten (met maakt niet uit) maar weet niet of me mams er zo blij mee is als ik een baby ga roepen terwijl ik op het strand lig haha (my baby girl 2) dusse
weten jullie leuke spellen voor de NDS??
Laat me zo snel mogelijk weten zodat ik ze nog kan downloaden enz…

Groetjes…:slightly_smiling_face: NDS FAN!!

animal crossing :slightly_smiling_face:
http://www.nintendo.be/NO…endo_ds-spellen_1957.html

Kijk welke je het leukste vindt en ga dan naar google en dan kijk je of het spel zelf mooi is, de reviews, etc. :slightly_smiling_face:

Drawn to life is echt een heel leuk spel voor als je je verveelt!! Zeker een aanrader!

Super Mario spellen blijven leuk. En Drawn To Life is ook zeker leuk. Maar wel de eerste versie, de tweede vind ik minder.
Ik vind Brain Training ook wel lachen, als je die met meerdere mensen doet kunnen jullie elkaars resultaten vergelijken (alleen wint mijn moeder altijd van mij, grr).

mario kart blijft geniaal haha

Professor layton, ideaal voor verveling, geweldig spel. Voorderest speel ik veel japanse spellen en Phoenix Wright.

Draw to Life is gewoon echt vet :grin:
Wario ware
uuhmm meer weet ik zo even niet…

Ik had een site waar ik die spellen kon downloaden maar die doet het niet meer. weet iemand nog site’s waar ik ds-spellen kan downloaden??

Zéééker mariokart. :grinning:

Style Boutique speel ik nu, en die vind ik erg leuk :grin:
Verder heb ik de hele vakantie Jewel Quest gespeeld, soort Bejeweled, gewoon heel simpel dus!
Have fun op vakantie!

new super mario bros.
professor layton
passion for fashion

ik heb wel een site

http://www.bookmarksurfer…&id=4900be67364c1&fav=730

MarioParty! <3

@ pietjx super bedankt :slightly_smiling_face: