red head :s

Heee !
Ik ben dus van mezelf een redhead . Mensen vinden dat heel mooi enzo . Sommige dan .
Waar ik nu dus mee zit is dat ik nergens kan komen of er word ginger geroepen . Eerst dacht ik van ; pff iedereen heeft wel iets . Maar nu word het echt zwaar irritant . Ik zou het liefst mijn haar ook gewoon kunnen verven . Aan de ene kant vind ik het heel mooi , maar de andere kant niet . Iedereen zegt : je moet je haar niet verven !!! Maar ik denk als ik hun mijn haarkleur zou geven dat ze binnen een paar weken het verven .

Wat ik moet ik doen ? :s

xx

er zijn hier genoeg topics over.

niks van anderen aantrekken.

Niet verven! Rood haar is zo mooi, ik snap niet wat mensen er lelijk aan vinden of waarom ze mensen met rood haar in godsnaam uitschelden, ik vind het prachtig.

als jij je haar zo mooi vindt, moet je het zo laten! Als je ook zelf liever een andere haarkleur hebt, dan moet je daar voor gaan. je moet doen wat je zelf wilt! En niet iets, omdat er opmerkingen over gemaakt worden:)

Die mensen die het roepen zijn gewoon jaloers man!
Rode haren zijn prachtig, en al helemaal in combinatie met sproeten. Van mezelf heb ik gewoon donkerbruin haar… maar ik zou hartstikke trots zijn op mijn rode haren als ik die zou hebben!
Gewoon negeren, ookal kook je vanbinnen. Of gewoon die mensen duidelijk maken dat het geen leuke opmerking is .

:grinning:.

Zeg tegen ze gingers do have souls! -van zo’n filmpje, weet niet of je het kent?-
Maar je moet je haar echt niet verven hoor, wees er trots op en sta boven die opmerkingen! Ik vind rood haar juist mooi! Ik weet niet hoe oud je nu bent, maar naarmate je wat ouder wordt is de lol er af en zul je geen negatieve opmerkingen meer over je haarkleur krijgen.

Net zelfde bij mij, alleen is het niet helemaal ros, maar heeft het een rosse schijn. Ik heb mijn haar gekleurd ;p

Sowieso níét verven omdat je van de reacties af wil zijn. Als je je haar wil verven moet je het alleen doen, omdat je het niet mooi (genoeg) vindt.

En als ze dan ‘ginger’ roepen, roep je gewoon terug: ‘blondie!’ of ‘brownie!’.
Dan is de lol er snel af.

Wees er blij om. Rode haren zijn harstikke mooi.

herkenbaar! ik ben ook ginger en ik hoor het zo vaak en soms
denk ik ja… hoe zou het zijn als ik blond haar had maar aan
de andere kant denk ik, ik ben blij dat ik apart ben met mijn
rode haar… stel je voor hoe saai het zou zijn als iedereen
hetzelfde was noooooo!

gewoon negeren doe ik ook altijd!

Ik weet wat voor reacties je bedoelt en bij mij op school en eigenlijk overal in mijn omgeving wordt zo gedaan tegen “gingers”. Ik vind het een mooie haarkleur! Je moet voor jezelf beslissen of je het waard vind je haar te verven om van de reacties af te zijn of dat je denkt SCREW YOU ALL ik ben ginger en proud!!

het is de leeftijd… ik vind het ook stom dat mensen zo doen.

Het is heel stom dat mensen dat doen.
Maar alsjeblieft, VERF HET NIET! NIET DOEN! Dat is zo’n zonde, rood haar vind ik echt prachtig en stel nou dat je het verkeerd verft of zoiets, misschien wordt het wel nooit meer hetzelfde. En dat zou erge zonde zijn. Laat die mensen maar lekker zeuren, ze houden er ooit wel mee op, het is gewoon een fase ofzo … :")

in 1 woord. LELUK. verf meteen een normalu kleur ofzeu

Ga toch kippen voeren ofzo :s

ONTOPIC: Ginger zijn is echt tof, wees er trots op. Als mensen ginger roepen hoeft dat neit meteen negatief te zijn.

ik vind rood haar juist heeel mooi.
Ik vind vaan ook meisjes die dat hebben een knap uiterlijk hebben.
ik zou het echt niet verfen. dat is echt zonde. laat die mensen maar roepen. ze zijn gewoon jaloers

oke ik ga gelijk even op alle topics reageren. dit was nep voor een weddeschap anders moest ik de leraar uitschelden nu heb ik 10 euro. punt. ik bied mijn excuses wel aan, het spijt me echt eigenlijk vind ik rood haar geweldig! maar ik moest een reactie krijgen anders was de weddenschap “niet geslaagd” -_____-

ik heb bij een paar topics rare reacties geplaatst omdat de mensen waarmee ik de weddenschap aanging de topics uitkozen.

nogmaals sorry voor mijn onbegrijpelijke gedrag!

Roepen mensen het echt om te pesten? Ik kan me dat namelijk niet voorstellen, dan zijn ze wel erg bruut(ligt misschien aan je leeftijd? Ik weet niet hoe oud je bent maar ik ben 19, en ik ben zelf ook ginger(geverfd dan wel) en ik krijg altijd als grap dat ‘Gingers soulless zijn’. Maar dat menen ze nooit, zelfde als wanneer ze ‘ginger’ tegen me zeggen.

Wat een eigenwaarde heb je dan om een ander neer te halen voor 10 euro. Voel je je nu trots?

hahahha :stuck_out_tongue_winking_eye: