Red Bull FLESJES

Een hele goede buitelandse vriend van me is op vakantie in Nederland, Amsterdam.
Hij spaart Re Bull uit verschillende landen, maar hij wilt deze keer een flesje in plaats van blikje. Die bestaan want ik heb ze ooit gezien. Ik weet alleen niet waar ze nu te koop zijn, weet misschien iemand van jullie het? (Hier in Amsterdam)

Xx

supermarkt, benzinestations?

volgens mij heb ik die gezien bij de kruidvat en jumbo!

Ik heb mijn flesje weggegooid, sorry :3

Ik heb ze nog nooit gezien, dus kan je niet helpen.

je hebt ook van die kleine shotjes.
heeft ie die al? :stuck_out_tongue:
iig ik heb ze nog nooit gezien, en ik werk bij kruidvat. maar misschien hebben ze die gewoon niet bij ons filliaal.

Heeft iemand ze specefiek ergens toevallig gezien? Want ik vind ze niet zo, en ik ga liever niet alle supermarkten langs enzo, ik bedoel trouwens niet die red bull-shots.

Bedoel je glazen flesjes of shot plastic flesjes

bij restaurantjes en cafés heb ik ze gezien.

Jep, in de nachtwinkel hier om de hoek :stuck_out_tongue:

Geen idee.

Bij ons bij de c1000 heb je ze :grinning:

Ik krijg ze soms op een feestje :stuck_out_tongue: maar voor de rest nog niet gezien
up!

Geeeen idee. Ik woon niet in de stad, gelukkig xd.

Wij hebben er thuis een paar staan, zal ik eentje opsturen als ie op is :’)) Ze komen uit de Lidl in Duitsland :slightly_smiling_face: Dat kost 'm wel 6.75, weet niet of 't hem dat waard is xD Of komen ophalen bij Paradiso op de 19de, hahaha, dan zitten we daar de hele dag :stuck_out_tongue:

Edit: Oh, ff gecheckt en ze zijn op & flesjes weg :stuck_out_tongue: Maar we gaan in tussentijd vast nog wel eens naar Duitsland om er te halen, so ^^ (We wonen 5min van de grens ^^)

Ik heb ze werkelijk nog nooit gezien!

ze hebben ze bij de jumbo!

ah :grinning:

Ik heb zo ook nog nooit gezien, sorry.