Red Band Society (serie)

We few… we happy few… we band of brothers.

http://newshows.de/wp-content/uploads/2014/09/red-band-society-2.jpg

From Steven Spielberg’s Amblin Television and starring Academy Award-winning actress Octavia Spencer, Dave Annable and a charismatic cast of fresh faces, RED BAND SOCIETY is a provocative, unconventional and unique coming-of-age dramedy about a group of rule-bending friends and the adults who mentor them through the ups and downs of adolescence in Los Angeles’ Ocean Park Hospital. Exploring everything from strong friendships, and first loves, to humorous mishaps and heartbreaks, the series is a story of life, with an edgy comedic tone all its own.

Red Band Society is een nieuwe serie op FOX (fall premiere) en gaat over een groep tieners die door een ziekte in het ziekenhuis opgenomen zijn.

Zelf ben ik totaal ‘hooked’ aan deze serie. Daarom vroeg ik mij af of er meerdere dames mijn mening delen?

“luck is not getting what you want it’s surviving what you don’t want and man, I’m surviving. - Leo Roth

Jaaaa Red Band Society! Ik vind het echt een hele leuke serie

ik vind het echt een leuke serie! vanavond weer een nieuwe aflevering (:

Ik vind het ook leuk! En ik vind Leo echt best wel knap zo zonder haar. En die dokter is heet! En ik vind de voice-over eigenlijk best geestig, normaal gesproken niet, maar hier vind ik het leuk.

Oeh, super leuke serie!

Ja, zin in!

Wie vinden jullie trouwens dat het beste bij Emma past? Leo of Jordi?

Waar kijken jullie het? Ik eerst op tubeplus maar daar is hij opeens verdwenen…

^Project Free Tv

Leo… Weet niet waarom, maar het past gewoon beter vind ik!

Vind ik ook!

Ik heb net de eerste aflevering gezien en echt <333333333

Heb net de nieuwste gezien, helemaal eens met Emma’s keuze :wink:

Oke tweede aflevering ook gezien. Ik voorspel een nieuwe verslaving.
beetje janken dat ik voor maandag nog een tentamen moet leren :’)

Ik heb alle afleveringen tot nu toe binnen een aantal dagen gekeken :'D. Ik hou echt van deze serie, nu al! Emma en Leo vind ik denk ik wel leuker bij elkaar dan Emma en Jordi, maar heb voor het eerst niet echt een sterke voorkeur voor een jongen. Vind alle personages in de serie wel tof.