reclame voor webshop maken

hoi! ik heb sinds kort een webshop,
en ik vroeg me af hoe ik daar nou goed reclame voor kan maken?
iemand ideeën?
ik ga het niet hier op het forum doen, wat dat mag niet,
en ik vind het irritant als mensen dat doen dus ga ik het niet zelf doen.
ja oké in me signature maar dat mag toch?! :’)

Bij tips op hyves?

Bij tips op hyves?

al gedaan (:

Hmm links uitwisselen met andere sites? Van die link affiliates. Verder zou ik het ook niet weten.
Heb dat probleem ook, want ik wil hangmatjes verkopen voor knaagdieren en fretten maar is moeilijk om klanten te vinden :slightly_smiling_face:
Succes!

• dit ging fout -

Ik vind hem erg leuk, in ieder geval. Ik zou misschien dat lichte, strapless bloemenjurkje willen bestellen, maar ik weet zelf niet hoe betrouwbaar het is, dus dan is het lastig om mijn ouders te overtuigen. x]
OT: ehm, ja. Misschien ken je mensen hier op girlscene met veelbezochte blogs die je site willen tippen?

Ik vind hem er ook leuk uitzien ja. Jammer dat alles one size fits all is, dan durf ik het nooit te kopen zonder te passen. Ik ontdekte trouwens wel één foutje bij contact: ‘‘Als ik vragen/suggesties zijn, neem dan contact met ons op!’’

Ik ben vast heel dom, maar, wat is dan de fout? x] Dat er geen contactgegevens bij staan?
Ik ben trouwens Kurt (ik weet niet of jullie me kennen, plaatje van Kurt met gitaar en sigaret)

Oh ik zie het, bedankt! :grinning:

ja ik kan wel zeggen dat ik heel vertrouwbaar ben, maarja, haha.
ik ben trouwens Amorous, als jullie die kennen, ben hier mod geweest.
heb op gs al een aantal dingetjes verkocht en dat is goed gegaan.

Ohja, ik ken je wel. (ja, dit klinkt stom want ik heb 10 berichtjes maar ik ben KurtCobain. ban.-.-) Hehe. Nee, inderdaad, dat is wat iedereen zou zeggen, dus je hebt ook niets aan mijn opmerking. x]

haha ja ik knen jou wel kurt (:
ik heb ook een ban op amorous haha.

up

heh maar was jij niet een mod amorous?

O laat maar ik zie het al x]
Wrm geband?

Graag gedaan :slightly_smiling_face:

Offtopic: nou ben ik ook wel erg nieuwsgierig waarom jullie geband zijn :grinning:

Haha, ik weet het zelf ook niet. Zou graag een reden horen. Had gister wel een grapje uit gehaald met een nep account maar daar heb ik geen regels mee gebroken. x]

De account met het Justin Bieber plaatje? Haha, maar best lame dat je daarvoor een ban krijgt. Maar ben je niet bang om nog een keer te worden geband?

En jij Overdressed?

Ach, ze strooien hier nou eenmaal graag met bans. Misschien dat ik nu zelfs weer een ban zou kunnen krijgen voor deze offtopic opmerking. Dus bij deze, ot: goh, geen idee, maar wel een leuke webshop!

x]