Rechte pony

Hallo!
Ik heb al een aantal jaar een schuine pony maar de laatste tijd blijft mijn vriend steeds maar zeuren over hoe leuk een rechte pony mij zou staan :’)
Maar ik denk eigenlijk dat het niet zo leuk zal staan.
En nu vraag ik, om jullie mening hierover!

http://i55.tinypic.com/2mx3kts.jpg

^ Dit is dus zoals het nu is. (Ja de schuine pony is ook al best uitgegroeid)

En mijn verontschuldigingen, er is vast een algemeen topic maar ik moet zo naar de kapper en op deze manier heb ik hopelijk sneller en meer antwoorden. :flushed:

zo laten! je hebt super mooi haar :grinning:

nee, niet doen! ik denk dat 't zo veel leuker staat

Als trotse rechte pony drager zeg ik: doen! Als het je niet bevalt dan laat je hem weer groeien en weet je dat je het niet meer hoeft te doen :3

ik denk dat het je best leuk zal staan en ik las dat het in was dat je je ponny zolang hebt dat je er net onder kunt kijken *niet voor je ogen maar dat het er net niet voor hangt snap je?
en als je dat zo knipt en je vind het niet mooi zou je het desnoods nog met een knipje kunnen vast zetten.

iik denk dat het je heel leuk staat :slightly_smiling_face:

Ik denk dat het je heel leuk staat. Je hebt alleen wel het risico dat als het niet staat, of je krijgt er spijt van, dat je dat deel dan weer moet laten groeien enzo.

Ik zou t niet doen

het zou zonde zijn dit staat je goed

Ik denk dat het leuk zal staan. En als het niet staat kan je hem altijd nog soort van schuin doen, en het groeit toch supersnel :slightly_smiling_face:

Doen!
Een beetje variatie is altijd goed :wink:
En ik denk sowieso dat het je niet misstaat.
Bij sommige gezichtsvormen staat het gewoon niet,
maar denk niet dat dat bij jou het geval is.

ik zeg: doen!
:3

Zo laten!

Kam een deel van je haar naar voren, pak het vast, vouw het dubbel zodat het op de juiste hoogte zit en zet t vast met wat clipjes. Voila, kun je precies zien hoe t je staat.

Ik denk overigens dat je t niet moet doen :wink:

Ik zeg ook doen :relieved: Lijkt vast heel leuk.

Ja, leuk!

ik denk dat het je wel staat, en mocht het niet staan dan kun je m gewoon weer schuin dragen. ik draag mijn pony de ene dag recht en de andere dag schuin (:

doen, als je het niet mooi vind kan je het laten groeien, heb ik ook gedaan, binnen een maand weer helemaal de oude :grinning:

ik denk dat het je leuk zal staan, maar je moet het zelf weten uiteindelijk.

zoziezo als je laat doen… altijd advies vragen van een goede kapper :wink:
ik heb nu sinds een week ook een rechte pony… staat me heel leuk. En ik vroeg ook advies etc. Maar goed laat je goed advieseren ,want een pony maakt je gezicht echt anders…