Rechte pony?

Zou ik men haar in rechte pony laten knippen! Op deze foto is mijn haar wel gebrusht maar normaal heb ik golvend/krul haar! x

Uh welke foto?

Oja hoe doe je die erop zonder dat die kutlink! Maar gewoon uit je afbeeldingen dan?:slightly_smiling_face:

Ik denk dat het je wel staat (:

Gewoon de url van je foto tussen

zetten. Of je kan op ‘voeg een afbeelding toe’ klikken en daar de url invullen.

thx, maar hoe kom je aan die link dan?: S

je kan je foto oploaden bij bijvoorbeeld tinypic.com

en ik denk dat het je wel staat ja =)
je kan altijd proberen

Je hebt een erg lang gezicht dus een rechte lange pony zou je gezicht iets minder lang maken. DOEN!

Met je rechtermuisknop klikken op de foto, dan op ‘eigenschappen’ klikken en dan de url kopiëren (staat achter ‘Adres (URL):’

Ik zou het niet doen, je hebt zulk mooi lang haar!
Als je het niet mooi vindt duurt het volgens mij een eeuwigheid om het op dezelfde lengte als de rest terug te krijgen.
Maar ik denk dat het je op zich niet verkeerd zou staan…

ik denk juist van niet. je hebt een kort voorhoofd en dan is het niet in verhouding vind ik.

Gelukt!:stuck_out_tongue: Ja ik vind het echt moeilijk! Maar ik vind me haar nu nogal gewoontjes

upje

Dat is toch geen kort voorhoofd? Nu ja, ik heb een gelijkaardig hoofd en ongeveer 2,5jaar geleden een pony laten knippen en heb hem nu nog steeds. Echt véél beter, veel complimenten gekregen.
Maar ja, je zal het nooit weten als je het niet probeert hè. En als het niet goed is laat je het weer gewoon uitgroeien.

okee thx! :grinning: Ik ga he gewoon doen! Anders kan je toch gewoon met speldje vastmaken toch?:slightly_smiling_face:

ja hoor, en als je hem wat laat uitgroeien kan je hem ook schuin hangen of zo.

Ik zou het doen.

Gewoon doen, en anders idd met een speldje en naderhand gewoon als schuine pony of lok.