rechte pony of niet ???

hee meiden

ik moet echt weer naar de kapper… maar ik weet niet wat te doen met mijn haar… graag zou ik een keer un rechte pony willen… maar weet niet of dit me staat en of ik het durf :stuck_out_tongue: help me please…!!!

http://hipperdnl.hyves.nl/album/30044133/vriendjes_en_ik_D/aYdGh4ph/fotos/638641860/0/DH3L/?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo

hmm… krijg de foto niet goed hihi… nja kijk maar even naar me profiel foto of op me hyves… www.hipperdnl.hyves.nl

Ik zie je foto niet.
Ik zelf ga wel weer voor een rechte pony.

jah ik wil het zelf ook heel graag maar weet niet of het me staat…

neeeeee! ik zou het zo laten! krijg je echt spijt van xd i

Ik weet niet waarom, maar ik vind rechte pony’s altijd mooier bij vrouwen met bruin/donker haar. Je foto kan ik trouwens niet zien.

mijn foto doet het niet… kijk maar even naar me profiel foto of op me hyves… link staat hier boven…||| shelley why???

Ik zeg nee

oke weer un nee… willen jullie er even bij zetten waarom niet??

Nee, ik denk dat je gezicht er veel voller van wordt als je er wel één laat knippen.

oke… daar was ik dus ook bang voor… thankyouu hier heb ik wat aan…

Ik zeg ook nee, ik denk dat je er een bol hoofd van krijgt, je kunt wel een schuine pony doen.

Ik denk persoonlijk dat een pony nogal overheersend is in je gezicht en ik vind je haar nu goed staan. Ik denk gewoon dat het mooier is als je het zo laat.

Ik denk dat het wel kan… ik kan het me niet zo goed voorstellen aangezien je nu echt een pony omhoog hebt en dan is heel je voorhoofd bedekt.
Vraag de kapper om advies?
Oohja afbeeldingen moeten eindigen op .jpg, .gif etc… dan plaats je die url tussen

(gewoon klikken op dat icoontje met bergjes)

http://www.girlscene.nl/images/library/51/27/20/2b/3_15e297af14f21af162e0a940d4b5115a48e9156e.jpg

Wil je nog je foto in je topic? Anders kan ik hem weer weghalen :slightly_smiling_face:

Als je graag wil kijken hoe een rechte pony bij je staat
kun je het ook wel een beetje ‘faken’:
Kam al je haar naar voren en klap het dan dubbel tot een lengte
net boven je wenkbrauwen en zet het dan vast met een speldje.
Zo kun je alvast kijken hoe het er uit gaat zien.

Nee ik denk het ook niet. Ook wat hierboven gezegd is dat het nogal overheersend is.
Volgensmij krijg je echt spijt en duurt het heel lang voordat het weer bij je gewone haar kan.

Ik denk niet dat het je zal staan, je hebt namelijk een rond gezicht en daarvan gaat je gezicht volgens mij nog ronder lijken.

kijk op mijn profiel daar staat un foto ik krijg het niet voor elkaar om hem hier te krijgen… heb ik het gewoon met een klipje gedaan