Rechte pony geknipt

ik weet niet echt of het staat, wat vinden jullie?

zo was het eerst

http://i25.tinypic.com/r8teuo.jpg

en zo is het nu

http://i30.tinypic.com/ek2i3m.jpg

ik moet zeggen dat ik het eerste wel leuker vind staan… =$

Daar was ik al bang voor ja :flushed:

Ik vind dat een rechte pony je ook staat. Het eerste vind ik net iets leuker, maar ik zou er geen spijt van hebben als ik jou was.

Die 1e vind ik leuker, die 2e is ook wel leuk hoor=).

nou ik vind de 2de je leuker staan :slightly_smiling_face:

Lelijk staat het niet, echt niet.
Alleen ik vind dat je op de 1e foto meer uitstraling hebt zoals je je haar toen had zitten.

1e leuker, maar dat kan oook om dat ik de eerste foto leuker vind :stuck_out_tongue:

Ik vind het nu leuker, maar ik heb ook gewoon een obsessie voor rechte pony’s xD

Van deze twee foto’s vind ik de eerste leuker, maar ik denk dat als je je pony tot over je wenkbrauwen laat groeien, ik de rechte pony mooier vind

't staat allebei leuk, maar ik vind eerlijk gezegd een schuine pony toch leuker staan :].

Je kijkt best wel raar op die foto’s
en je pony is heel bol,

als je daar aan denkt dan,
is het vast wel leuker. :wink:

maar ik vind het niet zo super,
leuk ik denk als je 1 lengte heb en heel lang
en dan ookzonder pony
dat het dan heel leuk bij jou staat,
maar dat moet jij weten

De kapper heeft mijn pony niet op gelijke lengte geknipt. Want aan de ene kant komt mij wenkbrauw eronder uit, en de andere kant niet.

xBOOMBOOMPOW: En het klopt dat hij bol staat. Want ik heb krullen en ik stijl mijn haar/pony meestal dus dan staat het wat boller.

Ik vind de rechte leuker! Je lijkt op Drew Barrymore trouwens, maar dan met een rechte pony haha. :slightly_smiling_face:

ik vind het eerste leuker
ik vind zo’n dikke plak pony op je voorhoofd nooit echt mooi, zelf heb ik die van mij uit laten dunnen

Ik vind de eerste leuker staan.
de tweede vind ik een beetje raar, je pony is heel dik.

Ik vind de rechte pony wel leuk!
Het is weer eens wat anders toch, en misschien als je je haar los doet dat het dan nog leuker is? Maar ik zou niet spijt hebben, een pony is heel snel weer bij gegroeid, kan je hem altijd weer opzij doen, maar ik vind het wel leuk, weer iets anders dan zo’n standaard lok toch =)