[REALLIFE] Mijn vader en hij.

Haaj.
Ik wil dit verhaal schrijven voor meiden die hun vader ook zijn verloren.
Ik schrijf dit speciaal voor hun, en ook voor mijn vader.
Het gaat over Britt, en ik schrijf in de ik-vorm.
(Britt is 12 jaar en zit in groep 8, toen ben ik mijn vader ook verloren)

De hele dag zat me al tegen, ik wist dat er iets ging gebeuren. Vanochtend was ik veeel te laat wakker, mijn vader had gister gedronken, ik miste mijn ontbijt, en tot overmaat van ramp gleed ik ook nog uit over het natte gras, waar het die nacht op had geregend. Dus kwam ik op het schoolplein aan met een natte achterkant, een rommelende maag en een ochtendhumeur van hier tot Tokyo. In tegenstelling tot mijn beste vriendin, die opgewekt naar me toe kwam en me vertelde dat de jongen van haar dromen haar eindelijk zag staan. [i]'Hij zei hoi tegen me, Britt!'[/i] [i]Nou, hoi vind ik niet bepaald een teken dat je droomman je ziet staan. [/i] dacht ik in mezelf. [i]Ach joh, doe niet zo bot tegen haar. Schenk haar tenminste een glimlach en zeg 'leuk', als dat lukt met jou ochtendhumeur.[/i] Dus zei ik glimlachend: 'leuk'.
Vertel maar wat je ervan vindt, en of ik door moet gaan.xxx

Ik ben mijn moeder verloren. :’(
Ik zou willen dat mn vader was overleden inplaats van mn moeder.
Want mijn vader geeft niks om mij en ik ook niet om hem. :wink:

Oeii, sterkte meid.
Natuurlijk houdt je vader wel van je maar laat hij dat gewoon niet zien.

kus.

Dankje
Maar hij houd niet van mij. Want hij zij op hyves ja ik bel je morgen 3 maanden later heeft ie nog niet gebeld.
En hij nooit 1 xtje gebeld nadat het gebeurd is dus 6 maanden geleden heeft hij gebeld. En hij laat zijn vriendin bellen als ze dronken zijn.
En hij zit aan de drug enzo dus…
(Ik woon bij me tante)

Sterkte meiden hier :wink:
Het lijkt me wel een mooi verhaal, van mij mag je dus verder!

xBOTERVLIEG
ik heb je ge-add

Verder!
ben van plan dees wel te onthouden.
Als ik het dus niet vergeet. (A)

+ echt kut voor je, dat je je vader bent verloren, nog sterkte ;(

uuuup

Mijn vader is gestorven aan kanker :cry:

Gaat dit veranderen in een soort drama theekransje?
Ja mijn pa leeft ook niet meer, maar ik kan nog steeds elke dag glimlachend de deur uit gaan.

Ik vind het heel erg voor jullie allemaal, maar ik vind het verhaal wel goed, dus graag verder

ik ben wel mijn vader verloren en soms wil ik ook wel dat het adersom was ;s.
maarja,
verder met dit verhaal. :]

ik ben btw ook mijn vader verloren toen ik 12 was, maar ik zat toen in de 1e. :wink: