reallife (love)

okeee ik moet dit even van me afschrijven… er is dus zo’n jongen op m’n werk. Hij is me eerst nog nooit opgevallen. De laatste tijd probeert hij een beetje m’n aandacht te krijgen (of: hij doet dit bij alle andere meisjes ook want hij is misschien wel heel sociaal). Laatst deed ie echt heel grappig/schattig… denk dat ik 'm leuk vind.
Maar…(en nu komt het)…op het werk laatst toen ontweek ik 'm een beetje…snap je, ik wil het een maar ik doe het ander(ja, ik heb altijd al moeite gehad met het uiten van mijn gevoelens).
Dan is er nog iets, ik weet dat hij over een paar dagen/(misschien weken) op vakantie gaat naar een ‘party-eiland’ en ik zou 'm zo graag hier hebben want telkens als ik thuis ben moet ik steeds aan 'm denken… Ik wil niet dat hij daar met allemaal ‘vreemde’ meisjes gaat zitten klooien(niet dat ik daar iets aan kan doen)… Nu weet ik nieteens wanneer ie op vakantie gaat… het zou zelfs kunnen dat ie komende week niet op komt dagen op werk doordat ie al weg is. Ik ben bang dat dit alweer de zoveelste jongen wordt waar ik stiekem een ‘crush’ op had en waar ik tijdens mijn vakantie de hele tijd aan zal denken. Ik wil hem aanspreken en laten zien dat ik 'm leuk vind. 'T maakt me niet uit dat ie straks op vakantie gaat en flink gaat party’en als ik 'm in ieder geval voor of na de vakantie leer kennen :cold_sweat: … wie heeft ook zoiets meegemaakt, of zit met hetzelfde?

bedankt,
voor het niet-reageren :expressionless:

niemand?

ik ken je probleem,
ik ga de jongens die ik leuk vind automatisch uit de weg,
gaat automatisch :blush: mijn crush gaat binnenkort ook op vakantie,
dus ik wacht samen met je op tips :grinning:

Heb je al met hem gepraat ?

jawel, ooh ik kan 'm maar niet uit m’n gedachten wissen, daar gaat m’n vrije zondag :see_no_evil:

Vraag eens om af te spreken?

Dit. :'D
En dan merk je vanzelf wel of het iets gaat of kan worden.

maar als ik dat zo ineens vraag, kan dat niet raar overkomen ofzo?

Begin een keer een praatje met hem op het werk of ergens anders waar je hem ziet, dan voel je meestal ook of er een soort klik tussen jullie is. Ook door de manier waarop hij op jou reageert kan je heel veel opmaken, geeft hij bijvoorbeeld korte antwoorden of reageert hij uitgebreid en stelt hij vragen aan jou.
Dan zou je verder kunnen kijken en eventueel zijn nummer vragen, of hem op hyves/facebook/msn toevoegen en misschien wel afspreken met hem.

ja, ik weet niet of ik dat durf…
Altijd op van die momenten (zoals nu) als ik thuis zit denk ik: okee volgende keer ga ik dit of dat zeggen. Maar als ik 'm eenmaal zie dan houdt iets me tegen. :thinking:

Als je het niet face to face durft te vragen, kan het ook via facebok of msn.
Het komt niet stom over hoor. :'P

Probeer het anders van vooraf niet te ‘bedenken’.
Gewoon spontaan doen als het moment daar is, en zeggen wat er in je opkomt (niet alles natuurlijk).

Als je nooit wat probeert kom je ook niet verder.

was het maar zo eenvoudig…

-omg hoe haal ik 'm uit m’n hoofd-

heb je zn nummer al dan? Vraag die anders eerst en sms hem dan of hij zin heeft wat te doen. Als je zn nummer al hebt, kan je het natuurlijk gelijk smsen :slightly_smiling_face:

haha heb z’n nummer niet nee, wow ik moet daarvoor wel ff het lef hebben jah :grinning: