Real life story

Hoi meiden!

Mijn naam is Eva en ik ben op dit moment bezig met het maken van een tijdschrift voor een schoolopdracht. Dit doe ik samen met mijn vader (grafisch vormgever). Het gaat al super goed en ik heb super veel leuke dingen!

Nu wist ik niet zo goed onder welk forum ik dit moest zeggen. Maar; in mijn tijdschrift wil ik heel graag een real life story (anoniem). Een heftig, interessant verhaal. Nu is het best wel heel erg moeilijk om iemand te vinden die een verhaal te vertellen heeft, aangezien je dit eigenlijk nooit echt van iemand weet. Dus, ik dacht ik zet het hierop en hopelijk vind ik hier iemand mee!

Ik hoop echt dat dit lukt, want ik weet echt niet meer hoe ik naar een verhaal moet zoeken, haha. Zoals ik al zei, het verhaal is anoniem. Het is puur voor een schoolopdracht en het hele tijdschrift is voor mijn portfolio.

Als je een verhaal te vertellen hebt, stuur mij dan alsjeblieft een berichtje! Dan kunnen we verder praten! Op mijn blog staat een artikel online die heet ‘Ik maak een tijdschrift!’, die kunnen jullie eventueel lezen voor de info over het tijdschrift.

Liefs,
Eva xxx

up

Bij de Girlscene artikelen op de homepage is ook zo’n pagina, geloof ik. Als je kijkt welke meiden daar zitten en die via een note benaderd? Ik weet overigens niet of ze unaniem op die artikelen staan.
Ik zou op de homepage ‘heftig verhaal’ intikken.

Verder denk ik niet dat er hier op dit onderdeel meiden zitten die hun verhaal willen vertellen, dan hadden ze je wel al benaderd denk ik zo.

Veel succes verder!

Edit: ik denk wel dat het helpt als je zegt dat ze het ook unaniem kunnen doen, dat ze die optie hebben zegmaar.
En ik zou ze ook een linkje van je blog sturen zodat ze weten met wat voor een schrijfstijl ze te maken hebben.