Real life isn't so easy , forbidden Love

Er was eens een meisje, wiens naam Rashida was.
ze was een jaar of 18 en woonde in een prachtig paleis, met haar rijke familie.
die bestond uit 2 zussen en 2 broers, en natuurlijk haar ouders.
Haar moeder die was een schat van een mens, ze was heel zorgzaam en goed voor haar kinderen, haar vader was gierig, en hij hield niet zoveel van hen,
hij dacht niet veel aan zijn bloedeigen kinderen, hij dacht aan zijn moeder en broers en zussen, hij hield meer van de kinderen van zijn broers en zussen.
Daar werd Rashida vaak jaloers door. zij kregen zijn liefde, en zij niet.

Op een dag wandelde Rashida door haar grote tuin, wat eruit zag als een prachtig park met fonteinen etc.
toen bedacht ze ; ‘’ zal ik maar eens even het bos gaan bezoeken, misschien dat ik daar een beetje rust vind ‘’. en zo volgde ze het pad naar het bos.
toen ze bij een mooi plekje was gekomen aan het water, ging ze op een bankje zitten. het was rustig, ze hoorde alleen het gekwaak van de eendjes.

maar uit het niets hoorde ze opeens een geluid uit de verte komen,
ze hoorde een mannelijke stem, ‘’ Wauuw ‘’. haar haren stonden overeind in haar nek. ze kreeg er kriebels van. Hoe kon alleen maar een stem zo iets opwekken ?

Ze stond op en besloot om een kijkje te gaan nemen, stiekem kwam ze dichterbij bij die mooie stem, ze zag dat er iemand in het water lag te spartelen,
Ze genoot van zijn stem, maar toen ze het besloot om weg te gaan, struikelde ze over een tak die in de weg zat, ze was er met haar hoofd niet echt bij.
Maar toen merkte die jongen dus dat er iemand was. Hij kwam het water uit en kwam de richting van Rashida op. Hij zag Rashida op de grond, En hielp haar overeind, maar toen raakten hun ogen elkaar, Rashida bloosde en het bleef even stil. maar toen brak Rashida de stilte en zei ‘’ Bedankt , ik ga maar weer’’. en daarop antwoordde hij ‘’ graag gedaan maar, wat deed je hier ? ‘’ .
‘’ Euh, ja sorry. ik hoorde je stem, en die volgde ik hier heen ‘’.
‘’ Ooh, ahaa, dusdat, beviel het je ‘’ . Toen kreeg Rashida een smsje ; SCHIET OP!! je moet naar huis komen, waar ben je nou ? X Bella.

‘’ Sorry, maar ik moet er vandoor. Het spijt me ‘’ . ‘’ Maar natuurlijk ‘’.
‘’ Mijn naam is James, hoe mag deze mooie dame heten ?’’ vroeg James . ‘’ Rashida ‘’ . zei Rashida.

Rashida nam de benen, en rende vlug naar huis.

TIPSSSS?
die zijn welkom!

wordt vervolgd.

op het einde staat er:
‘’ Sorry, maar ik moet er vandoor. Het spijt me ‘’ . ‘’ Maar natuurlijk ‘’.
‘’ Mijn naam is James, hoe mag deze mooie dame heten ?’’ . ‘’ Rashida ‘’ .

Maar je had misschien beter dit kunnen doen:
‘’ Sorry, maar ik moet er vandoor. Het spijt me, ‘’ zei Rashida. ‘’ Maar natuurlijk,’’ antwoorde hij
‘’ Mijn naam is James, hoe mag deze mooie dame heten ?’’ vroeg James. ‘’ Rashida ‘’ zei Rashida.

Of iets wat er op lijkt… (:

jaa dat is idd beter!

Thankyouuuuuuu

vervolging :

Toen Rashida thuis aangekomen was, was het etenstijd, zoals gewoonlijk was papa niet thuis, waar zou hij zijn ? waarom bracht hij niet zoveel tijd met ons door ? maar dit keer kon het me even niets schelen.
Ze kreeg geen hap door haar keel, alles voelde zo veranderd.
‘’ Rashida, wat is er aan de hand ? ‘’ . vroeg mijn moeder.
‘’ Euhh, er is niets aan de hand mam. Ik heb niet zo een honger’’ . antwoordde ze.
‘’ Eet nou wat, het is slecht voor je als je niet eet, daarom ben je de hele tijd zo duizelig’’ . Maar deze keer at ik niet omdat ik niet dik wilde worden, maar omdat ik niet aan iets anders kon denken dan aan wat er was gebeurd vandaag in het bos. Hij bleef maar in mijn hoofd dwalen.

Na het eten ben ik gelijk naar mijn kamer gevlucht, ik liep mijn balkon op, en keek naar de heldere sterren. Ik bleef maar denken. het struggelde maar in me hoofd. Ik wist niet wat er aan de hand was, was ik verliefd ?
maar dat kan toch niet, want ik kende hem niet zo goed.

de volgende ochtend na het ontbijt besloot ze om terug te gaan naar het bos,
toen ze bij het plekje aan kwam, ging ze dicht bij het water staan. ze zag zijn gezicht weer voor zich, die mooie lichte sprankelende ogen, en zijn mooie lippen.
ze zag alles weer als een film in haar gedachtes afspelen, zo iets had ik nog nooit gevoeld. Maar toen, tikte er iemand op haar schouder. Ze schrok zich kapot. en durfde zich niet om te draaien. Ze hoopte zo dat hij het was. ze draaide zich rustig om, alles ging in slow motion.

‘’ Hey, daar ben je weer’’. zei James ‘’ Oh hoi, wat toevallig’’ .
‘’ derde keer word trakteren’’ zei James. ‘’ Haha, Ja inderdaad’’. Bloosde ze.
‘’ Mooie plek is dit hé, ik kom hier altijd om even af te koelen, wanneer alles even niet mee zit ‘’ zei hij. ‘’ Ja, het is heel erg rustgevend’’.
Hij vroeg of ze op het bankje kwam zitten. Mijn hart voelde zo raar, hij klopte ineens heel zacht en snel tegelijk… Ik antwoordde ‘’ Ja, eventjes dan maar, maar ik moet zo weer weg, want ik moet vanavond weg ‘’.
‘’ Oke, dat is goed ‘’ zei James .

We babbelden over koetjes en kalfjes, hij had zo een mooie lach.
zijn grapjes lieten me heel zachtjes giechelen, maar toen was het tijd.
ik groette hem, en ik ging terug.

Ik was er de hele dag niet meer met mijn gedachtes bij.
Ik trok maar iets uit de kast, en ik maakte me even op. want die avond had ik een verjaardag, van een vriend.

toen mijn vriendin Sharida & ik de auto uitstapten, liepen we het huis van Martin binnen, iedereen zat in de tuin te dansen, het was bomvol. We zagen Martin en feliciteerden hem, hij bood ons een drankje aan, toen zijn we gaan dansen. Ik was vrolijk maar ook weer niet, want ik wist niet veel over James, misschien kwam ik hem nooit meer tegen. Toen Martin aan kwam lopen met een vriend stelde hij zijn vriend voor ‘’ Rashidaa, dit is Marc.’’ ‘‘Hallo’’. zei Marc vriendelijk. ik groette hem vriendelijk terug en hij bood me een drankje aan, Sharida was met Martin mee gegaan. Marc & Ik kletsten een beetje over van alles, en hij leek me ook aardig. Alleen was ik er niet helemaal bij met mijn hoofd. ik kon James nog steeds niet uit mijn hoofd zetten. Maar Marc was gezellig dus waarom niet, hij maakte leuke grapjes en we konden het goed vinden samen. zo kon ik tenminste die avond doorkomen, zonder enige verveling. Marc vroeg me ten dans, we dansten een beetje rond, maar toen luidde er slow- muziek. ik deed mijn armen om zijn nek, hij pakte me bij mijn middel, ik droomde verder. diep in mijn gedachtes was James er nogsteeds. Mijn ogen sluitten zich voor heel eventjes, en toen plotseling toen ik mijn ogen open deed, zag ik James. James en een meisje, het meisje was ongeveer net zo oud als mij, 18 a 19 jaar. ik keek meteen weg. Maar James had in de gaten dat ik het was. ik voelde me opeens niet meer zo vrolijk. ik, ik wist niet dat hij een vriendin had. maar het was dom van me, ik kende hem nog niet eens zo goed dus het was zeker mogelijk geweest dat een jongen zoals hem een vriendin zou hebben. Ik vroeg Marc om mee te gaan, we liepen naar binnen, en ik ging op de bank zitten. de huis van Martin was wel bekend. ik kwam daar vaker omdat Martin een goede vriend was. Ik vroeg Marc of die wat te drinken wilde halen. toen ik daar een beetje voor me uit zat te staren, zag ik vanuit me ooghoeken dat er iemand aan kwam lopen, hij kwam naast me zitten. ‘’ Hoi Rashida, Ken je me nog ?’’. zei James. ‘’ Natuurlijk ken ik je nog, gek, zo een slungel ben ik nou toch ook weer niet dat ik iemand zoals jou vergeet ‘’. antwoordde ik daarop. ‘’ Gaat het wel goed met je ? Ik wist niet dat je een vriend had.’’ zei hij ‘’ Ja ik wist ook niet dat je een vriendin had, maar dat zal vast komen omdat ik je niet ken, Hoe ken je Martin? ‘’. zei ik ‘’ Martin die was vroeger mijn beste vriend, alleen zijn we toen uit elkaar gegroeid. en nu spreken we elkaar niet meer zo vaak als vroeger. maar Ik kwam even langs, omdat hij het vast fijn zou vinden als ik er toch was op zijn verjaardag. we zijn niet niets voor niets beste vrienden geweest & jij dan.’’ ‘‘Oh, oke, nou wij zijn gewoon goede vrienden, ik ken hem van een vriendin die ooit iets met hem gehad heeft, toen kregen we een goede band ‘’. zei ik.
‘’ Maar weetje nog wat ik vandaag zei ? 3de keer word trakteren, en nou zojuist was de 3de keer… en het zou iets moeten betekenen, dat ik je 3 x zie in zo een korte tijd ‘’ ‘’ Haha, maar je hebt een vriendin’’. zei ik daarop. ‘’ Maar we kunnen toch gewoon iets leuks doen ? ‘’ zei hij. ‘’ Hmm, okée. Dan geef ik je even mijn mobiel nummer en mijn e-mail. ‘’ Ik schreef iets op een blaadje en gaf dat aan hem, hij nam het van me aan en stopte het in zijn zak. toen kwam Marc aan lopen, en vroeg of ik naar huis wilde, want ik voelde me niet meer zo lekker, na een aantal drankjes.
Ik groette James, en Marc nam me mee. toen ik thuis kwam, kruipte ik onder de dekens, en viel als een roos in slaap.

De volgende ochtend kroop ik gelijk uit mijn bed, en ik pakte mijn laptop.
Ik drukte op aanmelden, en wachtte ongeduldig…
toen kwam het tevoorschijn, ‘’ James1989@hotmail.com wilt u toevoegen ‘’ .
''Jeej ‘’ dacht ik heel stiekem.
toen ik in mijn lijst keek, was zijn icoontje groen. ik werd helemaal zenuwachtig.
‘’ Zal ik tegen hem praten ? ‘’ dacht ik.
maar toen kwam het, hij begon met praten.

Jamez : Hey,
Rashida : Hoihoi.
Jamez : beetje uitgerust na gister ?
Rashida : Ja, haha alleen beetje hoofdpijn :blush:
Jamez : aah, neem een aspirientje
Rashida : Ja dat zal ik doen.
Jamez : Maar, kun je vanavond ?

(5 minuten later)[b]

Rashida : Uhmm, hangt er vanaf hoelaat :blush:
Jamez : Is dat een ja ? zien we elkaar dan om 8 uur bij het water?
Rashida : Ja, dat is goed.
Jamez : nou dat is dan afgesproken, maar ik moet weg… ik zie je dan oké ?.
Rashida : komtgoed, totdan, Doeeg.

[/b]

De dag ging heel langzaam, ik ging in de middag naar de sportschool.
toen ik thuis kwam van het sporten, vroeg Bella of ik met haar mee ging winkelen. Het kwam goed uit! ik besloot om mee te gaan, want ik had iets nodig voor vanavond.

Toen we in het centrum aankwamen, bezochten we allerlei winkels.
we gingen naar de Vero moda , H&M etc. etc. ik kon niks vinden,
maar toen gingen we naar de zara en verblinde een heel mooi jurkje mijn ogen,
ik paste hem, hij stond super. Bella vond dat ik hem moest kopen, we rekenden af en namen een terrasje met een kopje koffie. mijn dag kon niet meer stuk.
het leukste kwam nog.

toen we thuis kwamen, was papa thuis, je zag dat de sfeer thuis niet goed was.
tijdens het eten was het heel stil, iedereen zat in zijn eigen wereldje.
toen gebeurde er iets waardoor hij heel boos werd, hij schreeuwde tegen Mama,
die maar niks terug zei, Bella trok haar mond open en zei ‘’ Je bent nooit thuis, en je schreeuwt altijd tegen mama, de sfeer is altijd rot als jij thuis komt, wat wil je nou van ons ? ‘’
‘’ Trek jij nou een grote bek ? ‘’ hij spuugde in haar gezicht, (Niet letterlijk, maar haar kant op) Bella rende weg, en ik liep haar achterna, in haar kamer begon ik haar te troosten, Bella was 19, en we hadden een goede band. bij haar kon ik alles kwijt. zij stond altijd sterk in haar schoenen, en gaf altijd tegenweer. Ik wilde op haar lijken.

Toen ik op de klok keek, en zag dat het kwart voor 8 was, begon ik te twijfelen.
‘’ zal ik gaan ? ik kan toch niet weg, papa is er… hoe moet ik dat doen ?’'maar ik kon james toch niet laten zitten ? ik trok mijn kleren aan, deed m’n haar nog even. en besloot om via het balkon te gaan, mijn balkon was best hoog, alleen als ik via de muur ging op zo’n paal die tegen de muur stond dan kwam ik nog heelhuids beneden, ik gooide mijn hakken op de grond, en ik deed wat ik moest doen.

toen ik bij het water aankwam, zag ik dat hij op het bankje zat, hij keek achterom en zag dat ik het was ‘’ heé, daar ben je al’’ zei hij. ‘’ Ja, sorry dat ik zo laat ben! het is een lang verhaal’’ zei ik. ‘’ Ik heb alle tijd, en ik wil naar je luisteren ‘’ zei James. ‘’ haha, ‘t is niet belangrijk ‘’ antwoordde ik.
hij wilde het zo graag horen, dus begon ik en vertelde ik een beetje over mijn thuissituatie, dat papa er niet vaak was, en de probleempjes etc. hij zag dat het me raakte, en knuffelde me, toen hij me los liet keek hij diep in mijn ogen en haalde de pluk haar voor mijn ogen weg.
‘’ Je hebt prachtige bruine ogen, ze maken me stil ‘’ zei hij.
mijn wangen kregen blosjes, en ik bloosde, ik keek weg. hij legde zijn hand op mijn kin en draaide mijn gezicht naar de zijne toe, hij kuste me liefdevol.
het was fout, maar het voelde zo fijn. Ik voelde opeens een prachtig gevoel in mijn buik.
toen was het een tijdje stil, hij lachte naar me en stond op, reikte naar mijn hand. we wandelden eventjes door het park, we zagen een schuur en daar zijn we toen stiekem naar binnen gegaan.
Hij wist dat er paarden waren, hij vertelde me dat hij hier vaker kwam. hij bracht me naar een paard toe die Romeo heette. hij aaide Romeo zachtjes, en pakte mijn hand en zette die op het paard. ‘’ hij doet niks, het is een hele lieve paard, zullen we erop rijden ?’’ zei hij.
hij nam de paard mee naar buiten en zette mij voorop, hij kwam achterop zitten. we pakten allebei het touw, we galoppeerden in het bos. het was rustig.
maar toen vroeg ik ‘’ weet je vriendin dat je met mij bent ?’’
‘’ Nee, ‘’ zei hij. ‘’ Hoe lang ben je al met haar ?’’
‘’ 11 maanden, in het begin was ik verliefd op haar, maar het voelt niet meer zoals toen, bij haar draait alles om haar, en hoe mooi ze is etc. en hoe lang ben jij al met je vriend ‘’ zei hij. ‘’ Ik heb geen vriend ‘’ zei ik. ‘’ Oh, wie was die jongen van gister dan ? ‘’ vroeg James. ‘’ ik ken hem van Martin, het is gewoon één vriend, niet meer (a) ‘’. we praatten nog wat verder, we lagen aan het water. de sterren waren zo helder. toen zagen we een vallende ster, ‘’ Je mag een wens doen’’ zei James, ‘’ Haha, ik heb al een wens gedaan ‘’ zei ik.
‘’ Nou vertel eens ‘’ keek hij met hele lieve ogen. ‘’ Die ga ik natuurlijk niet vertellen gekkie, anders komt die niet uit! ‘’. zei ik ‘’ Ohjaa, haha ‘’ zei hij terug.
het werd laat, hij kuste me en we namen afscheid.

Toen ik thuis aankwam, klom ik omhoog mijn balkon op.
het was 11 uur, iedereen zat op zijn eigen kamer zijn eigen ding te doen.
ik pakte mijn laptop en ging in bed liggen, ik meldde me aan op msn,
alleen was James niet online. wie wel online was was Marc, die had me ook zijn msn gegeven toen hij me thuis bracht. Marc begon tegen me te praten.

[b]Marc : Heej meis.
Rashida : Haaayy.
Marc : Hoe is het met je ?
Rashida : Jaa, goed goed.
Rashida : En metjoudan ??
Marc : Ja nu ik je weer spreek, gaat ie goed hoor.
Rashida : whaha:$ mooi.
Marc : Weetje, ik vond het gezellig op Martin’s feestje, en ik vroeg mezelf af,
of je iets leuks wilde gaan doen ?
Rashida : Ooh, ja dat lijkt me wel leuk…

[/b]
James is online

[b]Jamez : Heey,
Rashida : Hooi.
Jamez : Ik wou eventjes zeggen, dat ik het heel leuk vond…
Rashida : Wederzijds ;$
Jamez : Mooizo.
Rashida : Niet moee ?
Jamez : Haha, nee , ik zit vol met energie
Rashida : ahahaah. en hoe komt dat dan ?

Marc : Hmm, okeey… morgen dan ?
Marc : We kunnen naar het strand ?
Marc : Als jij dat leuk vind ?
Marc : hée ben je dr ?
Rashida : Oohjaa, sorry… was er even niet. maar ja dat lijkt me leuk, zullen we Martin en Sharida ook mee nemen ?
Marc : Ooh ja, als je dat wil.
Marc : Dan zie ik je morgen om 1 uur, dan ga ik nu even bellen met Martin.
Rashida : Ooh okee dat is goed, totmorgen (k)
Marc : later
Rashida : doeeg.

Jamez : Ooh ja dat komt omdat ik beetje vrolijk ben,
Rashida : Ahaha, hoezo dat dan :blush:
Jamez : ik heb een hele leuke dag gehad met een leuke dame (a)
Rashida : hahah :blush: ik vond het ook heel leuk.
Rashida : Maar ik moet even iemand bellen.
Jamez : Ooh oke , dat is goed.
Rashida : Dooeg,
Jamez : droom zacht Prinsesje(K).
Rashida : You2 :$(K)[/b]
[i]
23:58
Rashida belde Sharida, en vertelde dat james twee zussen had, en over wat er allemaal gebeurd was.ze vertelde alles over hem, hoe haar dag met hem was…
daar werd Sharida een beetje gek van. ze vroeg of ze morgen met haar meeging naar het strand met Marc & Martin.

[/i]
dag op de strand.
De volgende ochtend zocht Rashida haar strandspullen bij elkaar en stopte alles in haar strandtas, Sharida kwam haar ophalen. ze stapte bij sharida in en toen reden ze naar het strand, waar marc en martin op hen wachtten…

ze zochten een fijn plekje uit en toen zijn Sharida en Martin gaan zwemmen.
Marc en ik bleven op ons plekje liggen, en kletsten wat.
toen uit het niets kuste Marc me ;o ik wist niet wat ik moest doen…

hij stopte en ik lachte een beetje afstandelijk naar hem. ‘’ volgens mij denkt hij dat ik 'm ook leuk vind… maar dat is niet zo, wat moet ik doen ‘’ dacht ik.
toen zijn we nog allemaal even samen gaan zwemmen, en k zat er een beetje mee, want hoe moest ik het hem vertellen ?

toen ik in het pashokje mijn kleren veranderde, kreeg ik een smsje …

ik dacht dat hij alleen maar een vriend was ?
x James.

Huh ? wat bedoelt hij ? Ohneee, hij heeft me zien zoenen met Marc.
SH*T… wat moet ik zeggen, nu zit het allemaal niet meer mee

Waarom doe je na iedere ‘’ een spatie? Dat hoort gewoon aan de gesproken tekst vast. xD

En;
‘’ Die ga ik natuurlijk niet vertellen gekkie, anders komt die niet uit! ‘’. zei ik
Waarom zet je nog een punt na dat uitroepteken? Die punt moet na ik, aan het einde van de zin dus. En die ‘’ moeten gewoon aan Die en aan ! vast.

hahaha :blush: jaa ikweetniet , doe ik een beetje automatisch :blush: maar ik zal erop letten!!
thankuuu x

Marc vroeg of ik naar huis gebracht wilde worden door hem, maar ik zei dat Sharida me zou brengen… hij vond het oké.
toen ik thuis aankwam dacht ik erover na, ‘‘wat zal ik eens terug smsen?’’

Hij vindt me leuk, hij kuste mij, ik ben online als je wilt praten. x R

toen ik me aanmeldde was hij nog niet online,
hij kwam ook niet meer online… hij smste ook niets meer terug.
Ik bleef er maar terug aan denken, misschien was het maar beter als ik hem even met rust liet.

Marc is online

Marc : Heeey halloo.
Rashida : hejhej.
Marc : ik vond het gezellig…
Rashida : Ja ik vond het ook gezellig.
Marc : zullen we het overdoen, maar dan met zijn tweeën ? en het mag ook ergens anders ?
Rashida : Oh, ja lijkt me wel leuk.
Marc : zullen we dan overmorgen naar een restaurant ? ik ken er eentje die de lekkerste pizza’s maakt, wat denk je daarvan.
Rashida : Ja, gezellig.
Marc : Okee, dan haal ik je overmorgen om 6 uur op, ik sms je nog!
Rashida : Okee, dat is goed. doeeidoei.
Marc : ciaociao.

2 dagen later.

Heey, sorry… ik kan vandaag niet, ik moet oppassen. Ik spreek je nog wel. kus Rashida.

Ooh, wat jammer. we doen het een andere x over. veel plezier met oppassen X marc

toen ik mijn broertje(Mario) en het zoontje(Kian) van mijn zus Estrella in bed had gelegd, besloot ik om even naar de plek te gaan waar ik James voor het eerst tegen kwam.
toen ik een piepje uit mijn zak hoorde pakte ik mijn telefoon uit mijn zak.
er stond 1 bericht. ik klikte op bericht openen,

Sorry dat ik niets meer van mezelf liet horen… Ik vind je toch echt leuk. x James

het was ook mijn schuld, ik had niet terug moeten zoenen. x R
ps ; stiekem vind ik jou ook leuk ;$ kom je langs ? ik zit aan het water.

10 min later

Kijk achter je x J

VERDER GAAN ?
^& IS HET EEN LEUK VERHAAL?

mening graag ;$