De volgende ochtend kroop ik gelijk uit mijn bed, en ik pakte mijn laptop.
Ik drukte op aanmelden, en wachtte ongeduldig…
toen kwam het tevoorschijn, ‘’ James1989@hotmail.com wilt u toevoegen ‘’ .
''Jeej ‘’ dacht ik heel stiekem.
toen ik in mijn lijst keek, was zijn icoontje groen. ik werd helemaal zenuwachtig.
‘’ Zal ik tegen hem praten ? ‘’ dacht ik.
maar toen kwam het, hij begon met praten.
Jamez : Hey,
Rashida : Hoihoi.
Jamez : beetje uitgerust na gister ?
Rashida : Ja, haha alleen beetje hoofdpijn 
Jamez : aah, neem een aspirientje
Rashida : Ja dat zal ik doen.
Jamez : Maar, kun je vanavond ?
(5 minuten later)[b]
Rashida : Uhmm, hangt er vanaf hoelaat 
Jamez : Is dat een ja ? zien we elkaar dan om 8 uur bij het water?
Rashida : Ja, dat is goed.
Jamez : nou dat is dan afgesproken, maar ik moet weg… ik zie je dan oké ?.
Rashida : komtgoed, totdan, Doeeg.
[/b]
De dag ging heel langzaam, ik ging in de middag naar de sportschool.
toen ik thuis kwam van het sporten, vroeg Bella of ik met haar mee ging winkelen. Het kwam goed uit! ik besloot om mee te gaan, want ik had iets nodig voor vanavond.
Toen we in het centrum aankwamen, bezochten we allerlei winkels.
we gingen naar de Vero moda , H&M etc. etc. ik kon niks vinden,
maar toen gingen we naar de zara en verblinde een heel mooi jurkje mijn ogen,
ik paste hem, hij stond super. Bella vond dat ik hem moest kopen, we rekenden af en namen een terrasje met een kopje koffie. mijn dag kon niet meer stuk.
het leukste kwam nog.
toen we thuis kwamen, was papa thuis, je zag dat de sfeer thuis niet goed was.
tijdens het eten was het heel stil, iedereen zat in zijn eigen wereldje.
toen gebeurde er iets waardoor hij heel boos werd, hij schreeuwde tegen Mama,
die maar niks terug zei, Bella trok haar mond open en zei ‘’ Je bent nooit thuis, en je schreeuwt altijd tegen mama, de sfeer is altijd rot als jij thuis komt, wat wil je nou van ons ? ‘’
‘’ Trek jij nou een grote bek ? ‘’ hij spuugde in haar gezicht, (Niet letterlijk, maar haar kant op) Bella rende weg, en ik liep haar achterna, in haar kamer begon ik haar te troosten, Bella was 19, en we hadden een goede band. bij haar kon ik alles kwijt. zij stond altijd sterk in haar schoenen, en gaf altijd tegenweer. Ik wilde op haar lijken.
Toen ik op de klok keek, en zag dat het kwart voor 8 was, begon ik te twijfelen.
‘’ zal ik gaan ? ik kan toch niet weg, papa is er… hoe moet ik dat doen ?’'maar ik kon james toch niet laten zitten ? ik trok mijn kleren aan, deed m’n haar nog even. en besloot om via het balkon te gaan, mijn balkon was best hoog, alleen als ik via de muur ging op zo’n paal die tegen de muur stond dan kwam ik nog heelhuids beneden, ik gooide mijn hakken op de grond, en ik deed wat ik moest doen.
toen ik bij het water aankwam, zag ik dat hij op het bankje zat, hij keek achterom en zag dat ik het was ‘’ heé, daar ben je al’’ zei hij. ‘’ Ja, sorry dat ik zo laat ben! het is een lang verhaal’’ zei ik. ‘’ Ik heb alle tijd, en ik wil naar je luisteren ‘’ zei James. ‘’ haha, ‘t is niet belangrijk ‘’ antwoordde ik.
hij wilde het zo graag horen, dus begon ik en vertelde ik een beetje over mijn thuissituatie, dat papa er niet vaak was, en de probleempjes etc. hij zag dat het me raakte, en knuffelde me, toen hij me los liet keek hij diep in mijn ogen en haalde de pluk haar voor mijn ogen weg.
‘’ Je hebt prachtige bruine ogen, ze maken me stil ‘’ zei hij.
mijn wangen kregen blosjes, en ik bloosde, ik keek weg. hij legde zijn hand op mijn kin en draaide mijn gezicht naar de zijne toe, hij kuste me liefdevol.
het was fout, maar het voelde zo fijn. Ik voelde opeens een prachtig gevoel in mijn buik.
toen was het een tijdje stil, hij lachte naar me en stond op, reikte naar mijn hand. we wandelden eventjes door het park, we zagen een schuur en daar zijn we toen stiekem naar binnen gegaan.
Hij wist dat er paarden waren, hij vertelde me dat hij hier vaker kwam. hij bracht me naar een paard toe die Romeo heette. hij aaide Romeo zachtjes, en pakte mijn hand en zette die op het paard. ‘’ hij doet niks, het is een hele lieve paard, zullen we erop rijden ?’’ zei hij.
hij nam de paard mee naar buiten en zette mij voorop, hij kwam achterop zitten. we pakten allebei het touw, we galoppeerden in het bos. het was rustig.
maar toen vroeg ik ‘’ weet je vriendin dat je met mij bent ?’’
‘’ Nee, ‘’ zei hij. ‘’ Hoe lang ben je al met haar ?’’
‘’ 11 maanden, in het begin was ik verliefd op haar, maar het voelt niet meer zoals toen, bij haar draait alles om haar, en hoe mooi ze is etc. en hoe lang ben jij al met je vriend ‘’ zei hij. ‘’ Ik heb geen vriend ‘’ zei ik. ‘’ Oh, wie was die jongen van gister dan ? ‘’ vroeg James. ‘’ ik ken hem van Martin, het is gewoon één vriend, niet meer (a) ‘’. we praatten nog wat verder, we lagen aan het water. de sterren waren zo helder. toen zagen we een vallende ster, ‘’ Je mag een wens doen’’ zei James, ‘’ Haha, ik heb al een wens gedaan ‘’ zei ik.
‘’ Nou vertel eens ‘’ keek hij met hele lieve ogen. ‘’ Die ga ik natuurlijk niet vertellen gekkie, anders komt die niet uit! ‘’. zei ik ‘’ Ohjaa, haha ‘’ zei hij terug.
het werd laat, hij kuste me en we namen afscheid.