reageren @ foto

ik ken een leuke jongen ( nou ik ken hem maaar hij mij niet haha! ) ik wil zoo graag hem beter leren kennen enzo … ( het is een vriend van iemand van een jongen die ik ken ) maar ja mijn vriend heeft zijn msn niet! dusja… ik wil reageren op zun foto op hyves zoiets vna ; oee naais jekentmeniet :flushed:
off wie weet wat anders? en benik wel slim bezig? haah xd?

whahah dat je kent me niet vind ik altijd zo triest XD

kan je doen…

ik heb da zelf ook veel van zulke reacties,
of er staat bij; ik vind eht leuk om onbekende te respecteren/reageren.
dan denk ik ook zo van ohja?

hahaha ik ook

ik zou die jekentmeniet weglaten! en ik zou nice doen ipv nais maarja dat is mijn mening :stuck_out_tongue:

Ik vind het ook altijd stom als dat eronder staat haha, maarja anders als je dat niet doet krijg je zo’n reactie van; ken ik jou?
Maar dat oeee naais kun je wel doen.

:slightly_smiling_face:

Ik zou doen :
Jij bent wel lekker.

Hahah ja xD, als hij je hyves ziet, merkt hij toch meteen dat hij je niet kent? :'3
En als je je foto’s door iedereen kan laten commenten kun je toch verwachten dat je reacties van vreemden kan krijgen?

Zet je hyves dan op ‘alleen vrienden’ ofzo (als dat kan, ik weet niks van hyves)

ik zou er gewoon alleen zoiets als: ‘naais’ neerzetten, ‘jekentmeniet’ vind ik inderdaad ook een beetje triest, en als je dat er niet onder zet krijg je misschien wel een reactie terug, anders niet…

reageer gewoon met: leuke foto! :blush:

en laat alsjeblieft dat jekentmeniet weg, dat vind ik altijd zo stom

ja idd, grappig maar kun je ook écht bedoelen hahaha

en dan met dat poppetje die zo likt zegmaar haha

ik ook, dat vind ik leuk, en dat kan ook minder serieus op worden gevat

Ik vind dat ’ je kent me niet’ echt zoooooo verschrikkelijk.
en als je dat wil zeggen typ dan gewoon nice! ofzo, maar niet naaais, dat vind ik ook al zoiets vervelends. Dat je af en toe een afkorting gebruikt (lees: iig → eigenlijk de enige acceptabele) oke, maar om nu alle woorden in alle talen anders te gaan schrijven, die tijd is volgens mij toch wel een beetje voorbij.

Maargoed, dat is mijn mening.

dat jekentmeniet moet zeker weg. maar denk dat ‘naais’ ook wel dom overkomt op een jongen. het komt ook stom over op mij.

ga voor een leukere tekst :grinning:

helemaal mee eens :relieved:

Als je jekentmeniet weglaat kan het wel ja.

[s]Pff zo’n meisje ging me foto reageren/respecteren.
Oeh , die is zo cool
btw je kent me niet. maar ik zag je in … friendlist…

ofzoo[/s]

mja ik vind het nooit nodig om er nog ff bij te melden dat ik je bijv, niet ken,. Ik bedoel hij ziet zelf wel of hij je herkent of niet xD

Zit hij bij jou op school?
zo ja, kan je hem ook gewoon een privé berichtje sturen met iets van:
hee,
volgens mij zie ik jou wel eens op school lopen, klopt dat? :relieved:
x

niks verkeerds aan vind ik , heb ik ook wel eens gedaan pakte goed uit in ieder geval als je vind dat als hij je msn vraagt goed uitpakken is ^^ hihi…
(nja ik kende m van een les wat ik met hem had altijd maargoed.)
succes =)!

je kan ook de foto alleen respecteren?
wie weet krabbelt ie je daar dan over en dan heb jij weer reden om met hem te gaan krabbelen

De foto respecteren ;3 dat is toch genoeg?!

jaa ik heb al een keer bij hem respect gedaan op un foto :stuck_out_tongue: zij die
dankje voor je reactie
xxx
waar ken je me eigelijk van ?
zoiets haha:p
maar toen reageerde ik terug en toen verder is er niks meer gebeurd

Als hij al heeft gevraagd van; waar ken je me van?
En je hebt terug gereageerd, dan zou ik al helemáál niet dat ‘je kent me niet’ erbij zetten!