Reageer ik een beetje té boos?

Oke ,ik heb nu langer dan 2 jaar een vriend.
Het gaat super goed tussen ons, en we hebben ook eigenlijk bijna nooit ruzie!

Maar hij heeft sinds een maandje nieuw werk in de kost (van maandag tot vrijdag weg)
Hij is samen met een collega een week weg.
Ze zitten momenteel in Limburg tot donderdag.
Maar nu zijn ze vanavond naar een café ( vind ik totaal niet erg, ik vertrouw hem volledig) maaaar… hij blowt zo af en toe , vind ik ook niks ergs aan.

Hij wou dat vanavond dus ook doen, maar nergens was daar een shop en niemand kon eraan komen.
Dus hebben ze sos gehaald(coke), ik ben hier zo super pissig om!!
Oke, ik wist dat hij dit in het verleden geprobeerd had en laatst in de zomervakantie een keer.

Maar kom op… op een doordeweekse avond dat gebruiken.
En sowieso ben ik er al op tegen ,en hij weet dat gewoon zo goed
Hij heeft het mij wel eerlijk verteld dat hij dat gehaald heeft en ook gebruikt vanavond.

Dus ik ben helemaal tekeer gegaan tegen hem, en het stomste is dat ie mij gewoon snapt en dat hij zegt dat hij geen ruzie wil hierom…
En hij zegt steeds sorry nu, maar hij gebruikt het wel…

Ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij, dus ik negeer hem nu ook volkomen.
Ik heb tegen hem gezegd je laat het staan of we praten nog wel, hij heeft het dus wel gebruikt en ik heb hem daarna een sms gestuurd het is wel duidelijk waar joun prioriteiten liggen.

Reageer ik nu te overdreven of?

Ik ben gewoon zo pissig, ook om het feit soms als ik uit ga zegt hij drink je niet teveel ect, maar hij zit daar wel sos te gebruiken helemaal aan de andere kant van het land.
En met meisjes enz maak ik mij totaal niet druk om ,maar gewoon om het feit dat ie het nu gebruikt…

Sorry hoor, maar ik hoor dit soort verhalen ook wel eens in mijn omgeving, en dan heb ik zoiets van ‘wtf’. Hoezo bemoei jij je daarmee, je bent zijn moeder toch niet? Het is zijn leven. Ik vind het van de gekken dat hij toestemming zou moeten vragen aan jou. Als het nou iets was wat jullie beiden aanging, maar dat is het niet. Sorry, maar zo denk ik erover.

Nee ik snap wel dat je boos bent, alhoewel je het hem niet kan verbieden. Maar ik zou ook niet echt tevreden zijn als mijn vriend sos ging gebruiken. Up!

Ik verbied hem ook niks.
Ik zet hem voor een keuze , blijkbaar voor hem een lastige.
Het zal vast aan mij liggen dat ik sos gebruiken nou geen dagelijkse bezigheid vind.
En zeker niet op een doordeweekse dag.

Oke, ik kom even niet zo snugger tussen door? Wat is sos?

Ik heb serieus nog nooit van sos gehoord in de zin van één of ander goedje.

Voor mij komt het over dat je wel erg uit je plaat bent gegaan. Ik had het persoonlijk wat minder gedaan, want kwaad worden helpt niet echt. (daar lijkt het op dat je kwaad bent geworden).

Dus ik had met hem erover gepraat zoals Hpfangirl al zei je bent niet zijn moeder.

Wat is sos?

Ik snap helemaal wat je bedoelt, mijn vriend heeft ook heel lang gebruikt na de dood van zijn vader… alleen hij deed hij constant en veel verschillende drugs. Ik zou hem nu even met rust laten, even dit tot bezinking laten komen. Volgende keer als je hem spreekt, het beste is face - to - face, vertel hem dan hoe jij je voelt en niet erg boos worden. Dat helpt toch niet, je kunt beter aan hem vertellen hoe dit voor jou is. Ik denk dat hij nu ook wel zoiets heeft van; oei, dat was niet zo slim. Even laten zakken dus en dan gewoon een goed gesprek er over hebben. Succes!

En hem voor een keuze leggen vind ik nou eigenlijk niet bepaald netjes, maar dat zal wel een mij liggen.

Ik heb ook niet echt een idee wat het is, wel weet ik dat het hard drugs zijn.
Maar het effect? Geen idee.

sos = coke toch? of toch speed?

sos?

En laat hem gewoon, hij zal heus zelf wel inzien dat hij t niet moet doen.
Als jij zo doorgaat, vindt hij je een bemoeial en dumpt ie je.
(Op lange termijn wel ja)

coke.

wat is sos?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=Cecipas link=topic=179438.msg7017776#msg7017776 date=1295386227]
En hem voor een keuze leggen vind ik nou eigenlijk niet bepaald netjes, maar dat zal wel een mij liggen.[/quote
Hmm , ik heb misschien dat iets te gereageerd.
Maar hij gebruikt het gewoon echt zelden…
En nu wil hij in 1x sos gebruiken, nouja dat had ik dus echt niet verwacht

Nouja zoals ik al zei, er is normaal nooit iets.
En dit gebeurd dus dan ook zelden.
En ik vind als je een serieuze relatie hebt je het best zo kan uiten…
Ook al was het misschien iets te, maar ik ben er gewoon zo op tegen…

dubbel-

Hier ben ik het mee eens

Het is begrijpelijk dat je boos bent. Maar met negeren schiet je niets op. Hier wordt je zelf alleen maar verdrietiger van. Als je vriend thuis komt, praat er dan een keertje rustig over en geef ook aan waarom je het er niet mee eens bent. Misschien dat hij het dan wel begrijpt?