Reageer ik dom of terecht?

Mijn vriend zegt steeds op whatsapp dat ie me graag weer wil zien enzo, dus ik zei tegen hem dat ie dan morgen na zn tennis wel bij me kan komen zodat we elkaar dus weer konden zien. Hij is sinds woensdag trouwens elke avond al bij tennis geweest.
Hij zei dus dat hij liever een paar biertjes zou drinken op de club en hij zei dat snap je toch wel?!
Dus ik zei ja tuurlijk maar je zegt wel steeds dat je me weer wilt zien en je bent al een paar dagen daar geweest.
En nou is hij dus boos omdat ik dat zei… Maar zo vreemd is dat toch niet dat ik dat zeg?

Nee ik vind dat je dat echt terecht zegt!

Ik zou er niet zo’n punt van maken, het is nou eenmaal zijn hobby.
Je kunt dan beter een voorstel doen op een dag dat hij niet bij tennis is.

Ja dat dacht ik ook, maar omdat zoiets de laatste tijd wel vaker voorkomt begin in daar heel erg over te twijfelen steeds.

Het is nu toevallig met tennis, maar het gebeurt de laatste tijd veel vaker, ook als hij gewoon thuis zit en niks te doen heeft, dan gebruikt hij ook vaak bier als excuus. Dus ik zeg ook steeds dat hij dat hier dan ook wel mag hebben.

Hm, misschien als je vriend je de volgende keer appt dat hij je graag meer wilt zien, kun je hem een bericht sturen dat jij hem ook graag meer wilt zien. En dan aan hem vragen wanneer hij bij jou langs kan komen (of andersom)? Dan ligt het balletje bij hem…

Dan gaat het helaas alsnog lastig, ik zeg sowieso ook al dat ik hem ook graag weer wil zien, maar als ik dan vraag wanneer hij kan zegt hij iets in de richting van weet ik niet, hoor je nog wel. En dan begint hij er nooit meer over. Daarom probeer ik het nu zo.
Maar hrt geeft mij echt het gevoel dat hij geen moeite meer voor me doet en dat hij nog weinig voor me over heeft en dat was een tijdje terug nog gewoon heel anders

als hij thuis zit aan z’n bier naar hem toegaan en met hem praten ?

Kun je niet als je weet dat hij thuis zit naar hem toe gaan?
Of bij het tennissen langsgaan?
Als verassing :wink:?

En dan lijkt het me wel een goed idee om het hierover te gaan hebben.