Reageer af op school

Het is nu E-I-N-D-E-L-I-J-K zomer vakantie!
Hier kun je alles afreageren op school!

vandaag nog mijn laatste toets en dan alleen volgende week nog 2 dagen naar school voor profiel werkstuk. Ben er echt klaar mee. En ben toe aan vakantie!

Ik vond 't eigenlijk best leuk op school. Leuke klas, leuke leraren. Ik ga ze allemaal wel missen volgend jaar!

Ik HAAT mijn leraar Wiskunde,
ik word altijd op de gang gezet
als iemand mij iets vraagt
& ik geef antwoord ben ík de lul

Verplaatst naar School

Aardig, ik moet nog naar school. Denk ff na, noord Nederland (ook midden?) moet nog naar school. Wel onzindagen maar toch!

Eigenlijk heb ik best een leuk jaar gehad, maar toch erger ik me aan alles wat school regelt, want nooit is er iets echt helemaal goed geregeld. Maar ach, daar ben ik al aan gewend. :’) Maaar eindelijk vakantie, heerlijk!

Ik heb opzich wel een leuk jaar gehad, alleen snap ik sommige mensen ECHT NIET. die mensen weten gewoon niet wat AARDIG ZIJN is. dat vind ik zo jammer! Ik trek me daar opzich best veel van aan, en laat zo het hele jaar verpesten. Volgend jaar ga ik dat echt niet meer doen!

morgen nog 1 dagje naar school, en dan eindelijk vakantieeee!
maarja vandaag nog wel de hele dag leren, yess.

Wat een SCHIJTJAAR! Fucking veel stress, laatste periode keihard moeten werken om over te gaan, rotsfeer, geen leuk lerarenteam… Gelukkig wel lieve vriendinnetjes. Ben blij dat ik daar wat weken niet meer heen hoef! :’)

YES, ik mag nog een week naar school en nee geen onzindagen hoor, lekker nog 2/3 tentamens en keihard leren tussendoor, heeeeeuj…
Lang leve de universiteit!

-.-

Sorry, maar dit topic maakt me alleen nog maar chagrijniger :grin:

FINALLY, FREEEEEEEEEEEDOM!
I SURVIVED :grinning:

Ik had een kutklas, en kutleraren :’) t was altijd ruzie in de klas en ik heb gewoon een kutjaar gehad. We zaten in een vwo klas en er moeten er nu 10 naar mavo. Ik gelukkig niet.

WOEHOEEEEEEEEEEEE eindelijk bijnaaaa van deze kutklas af! sommige zijn wel aardig maar oooh wat ben ik blij dat ik van de meeste af ben!

Lol, ik gaan 3 mensen uit mijn klas, 3 aso’s, van gymnasium 1 naar vmbo 2.

“Waar kom je vandaan?”
“Van het gymnasium…”

FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!

Ik baal best wel dat ik niet mn best heb gedaan (of nou ja, niet goed genoeg) en dat ik blijf zitten. Maar ik ben wel blij dat ik voor 2 maandjes ofzo van school af ben. Even geen huiswerk en verplichtingen!
Ik ga wel de klas missen. het was heel gezellig!

EINDELIJK VAN DIE STOMME SCHOOL AF. yes yes yes

NOG 1 DAGJE :DDD!!

VAKANTIE!!:slight_smile:

haha elke docent zei dat ik het niet ging halen met mijn instelling, okee, die was ook wel beroerd slecht, maartoch.
guess what, ik ben over !! ^^