Reacties

Heey,

Ik heb een vriendje maar bijna niemand weet het omdat ik heel erg bang ben voor negatieve reacties van andere mensen… Hebben jullie misschien tips of advies?

xoxo BeautyGirl_xx

Gewoon bekend maken! Een relatie heb je omdat je van diegene houd en er trots op bent met diegene samen te zijn toch? Het zou je niet uit moeten maken wat anderen ervan vinden, zolang jij gelukkig bent is het goed!

Ja klopt k probeer t ook wel maar er is dan toch iets in me dat bang is

Waarom zouden er negatieve reacties komen, waarvoor ben je bang? Gewoon bekend maken! Zoals Meraki al zagt, je bent toch trots op je vriendje? :slightly_smiling_face:

Ja klopt… k ben bang dat allemaal mensen naar me toen gaan komen of zeggen dat hij lelijk is ofzo… of er mee gepest te worden.

Dat is hun mening. Mensen hebben ook hun mening over mijn relatie maar ik houd van mijn vriend hoe hij is. Je houd toch van hem? Dan moet je je er niks van aantrekken dat mensen er iets van vinden. Een geheime relatie is nooit leuk,

Ja klopt Dankje!

En het doet er toe wat andere vinden omdat?
Jij hebt toch een relatie met hem? Niet andere.
En als jij het idee hebt dat andere hem lelijk gaan vinden, krijg ik haast het idee dat jij dat vind.

Ja vind k niet maar ik ben bang dat mensen gaan zeggen Iewl heb je met hem ofzo

Schaam je je voor je vriendje?

Gewoon bekendmaken joh :slightly_smiling_face: Scheelt een hoop gedoe en vaak krijg je juist leuke reacties!

Ja k ga t morgen in Mn status zetten en als mensen erom gaan vragen antwoord ik gewoon normaal…

Het idee dat mensen dat zeggen moet ergens vandaan komen. Je reflecteert onbewust jou eigen mening hieraan over. Want waarom zouden mensen hem lelijk vinden? Is dat ooit gezegd dat hij lelijk is?

Als je echt verliefd bent, wat boeit het je dan wat anderen vinden? Hij maakt je gelukkig en jij maakt hem gelukkig and nothing else does matter.

Ja niet echt over hem zo ver k weet Mr heb t wel is met andere gehad en nu ben k bang dat t weer gebeurt

Ja je hebt wel gelijk… thankss