Reacties nodig.. Dringend op zoek!!

Hej…
Het zit zo, ik ben op zoek naar de geschiedenis van me tante’s boerderij… Het is volgens mij een vrij oud huis maar ben eigenlijk op zoek naar de voor-bewoners.
Elke keer wanneer we bij me tante zijn en we maken foto’s dan zijn er van die rare (lichtbollen) te zien op de foto’s maar ook elke keer op een andere plek en toen mijn nichtje met kerst daar sliep stond de baby-foon aan, maar dat filmt het ook nog eens, en elke keer zag je zo’n lichtbol door die kamer heengaan het was best raar om te zien maar las er vroeger altijd veel over, het zijn geen frequenties of andere poespas het zijn hoogstwaarschijnlijk geesten die om me nichtje heen gingen. maar die foto’s die genomen zijn bij het eten zitten vol met lichtbollen en ben nu dus op zoek naar de geschiedenis van dat huis… Misschien zijn er ooit mensen overleden… maar ik kan nergens informatie vinden over vorige bewoners en heb ook niet echt een begin punt, heb geen idee waar ik moet zoeken…

Ik hoop dus dat iemand miss weet waar ik zoiets kan vinden: PS in archieven op internet heb ik geprobeerd maar veel wijzer kwam ik daar niet uit…

Laat me het AUB weten als je een link heb voor me.
Groetjes:)

Ps ik zet die foto er ook even bij… dan zien jullie wat ik bedoelen met die lichtbollen is best leuk om te zien. (MAAR BEN OPZOEK NAAR INFORMATIE OVER DAT HUIS) haha

http://i43.tinypic.com/n5q68i.jpg

volgens mij is de lens gewoon vies, of is der veel stof :stuck_out_tongue:

hmm, volgens mij kan je gewoon zien dat het op de lens zit, dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken!

dat is gewoon ook van het licht enzo hoor…

als ik een foto maak heb ik ook wel eeens van die lichtbollen

Oeh, dat zijn orps.
waarschijnlijk gewoon stofdeeltjes die het flitslicht weerkaatsen

Inderdaad, stofdeeltjes die het licht van de flits reflecteren. Ik denk sowieso het op een oude boerderij niet stofvrij is :wink:

Ik snap niet wat wij nou moeten :stuck_out_tongue:

vertellen hoe je erachter komt wie er ooit gewoond heeft, want dat zijn die “geesten” xD

En die oma moet ons zeggen waar het huis staat enzo? :cold_sweat:

Dat is een ‘orb’.
Na google’en kan je vinden dat ze komen door temperatuurverschillen, stofdeeltjes of door overledenen die bij je zijn…
Door google kan je er wel meer achter komen wie of wat het voor moet stellen… En dan is het aan jezelf of je het gelooft hè;)

En ik heb hem maar verplaatst naar lifestyle?

Ja als je precies wilt weten wie daar gewoont heeft moet je naar de gemeente ofzo gaan. Beetje researchen. Wij kunnen je natuurlijk niet vertellen wie daar gewoont heeft aangezien we niet eens weten waar die boerderij staat.

bij de buren vragen die al een hele tijd daar wonen wie er vroeger woonden en met die namen kan je gegevens opzoeken
weet niet waar het huis staat, in welke provincie dan, maar in friesland heb je hier tresoar en daar kan je ook heel veel gegevens opvragen over mensen en dingen, miss is dat in jullie provincie ook wel
reactie op de foto; het lijkt idd wat smerigheid op de lens, ik kon eerst de ‘lichtbollen’ niet eens vinden op de foto. misschien is het handiger als je een foto maakt waar het wat duidelijker op is te zien ofzo, ik weet het ook niet…:wink:

wat bedoel je die vieze witte vlekjes op je lens??

Hoeft niet perse overledene te zijn van mensen… kunnen ook dieren zijn geweest.

Het zijn geen stofdeeltjes en geen vieze lens. en geen andere rare dingen… het zijn orbs…! Ik heb het op film met me eigen ogen zien bewegen terwijl me nichtje in de kamer ernaast lag te slapen. en elke keer wanneer ze een klein beetje bewoog zag je het ineens snel weg(vliegen) omdat het schrok XD denk ik…
Maar het huis staat in Vinkeveen. profincie utrecht… maar ik kan nergens iets vinden op internet … en denk dat zoiets er wel zou moeten staan.
Dus ik hoop voor de 2e keer dat mensen hier weten waar ik wat kan zoeken op internet.:slightly_smiling_face: Thanks…

dat heb ik ook vaak op mn camera, lijkt me nou niet dat ik ook geestenn heb togh…

oeeeeh gohst!

[:

haha, volgens mij is het inderdaad gewoon een vieze lens :stuck_out_tongue: