Reactie+Respect geven = terug.

ik zit wel eens op hyves ,
en dan kijk ik bij een bekende NL op zn hyves,bij de foto’s.
dan zie ik echt áltijd staan van mensen … reactie&respect geven op mijn profielfoto!!= terug hoor!!..bijv op de hyves van bastiaan van schaik,moet je maar eens een kijkje nemen…
en dat is niet 1 of 5 reactie’s,maar echt hele pagina’s!
ik vind het best triest.
wat vinden jullie daarvan?

wat is het probleem dan?

Vreselijke onzin.
Netzoals die mensen die alle leden van een bepaalde groepshyve een bericht sturen of ze vrienden willen worden. Te sneu

haha
ja dat zie ik ook de hele tijd
het doet me echt denken aan sugababes/superdudes :’)
en die mensen gaan dan de halve wereld respect geven
omdat ze het zo cool vinden om 100 pagina’s met respects te hebben.
trieste mensen

ik vind dat ook zo sneu.
een keer ging een meisje die bij mij op school zat, iedereen vragen op msn of ze een reactie wouden geven op haar foto’s.
of een vriendin van mij zet er dan neer bij beschrijving; als je kunt kijken kun je ook reageren + respect geven BIATCH.
& dan doe ik dat dus express niet. :tipping_hand_man:

gatver wat sneu
hyves wordt steeds stommer

uhu. ik vind hyves ook steets stommer woorden >.<

lekker boeiend. dont care about it. laat die mensen lekker doen.
hyves is bedoeld om contact met vrienden en bekenden makkelijk weer te leggen. maar het word een beetje sugababes en superdudes achtig. achja

sommigen zetten dat dan zelfs in hun msnnaam xD
ik geef gewoon een respect/reactie als ik het een leuke foto vind, voor de rest ook niet…

ja,
ik vraag me echt af wat mensen daar zo leuk aan vinden.
ik heb liever reacties en respects als mensen het echt menen =)

i don’t care?;p
ik vind het zelfs lachwekkend.

Ja, het nogal sneu >__<
Dan krijg ik een respect ofzo, stuur ik gewoon een dankjewel-krabbeltje terug, krijg ik terug “TerUuG…? ;$ (K)”
:’)

Idd, wat boeit het hoeveel vrienden je hebt?xD
Mensen voegen mij ook toe omdat ze me ‘kennen’ van school, terwijl ik niet eens weet wie het is.

Dat vind ik ook zo stom :grin:
maarja. moeten hun weten.
Ik geef gewoon reactie/respect als ik een foto leuk vind.
van iemand die ik wel goed ken. niet bij iemand die ik 1 keer gesproken heb ofzo.
en ook niet bij mensen die ik niet ken. want ja. uiteindelijk heb je er toch niks aan :grin:
En ik hoef niet zoveel reacties of respects. mensen doen het maar als ze de foto leuk vinden ofzo of gewoon een leuke reactie neerzetten.

dat heb ik ook,
alleen ik vind het wel leuk als veel mensen leuk enzoo gereageerd hebben op je foto’s, maar dan ook alleen als je het meent.

Ik vind dan wel weer dat het wel normaal is om te vragen of iemand je blog invult,
omdat je gewoon nieuwsgierig bent wat mensen over je denken - ik iig - (maar waarschijnlijk zijn ze toch niet altijd eerlijk omdat ze weten dat jij en anderen het ook lezen maarjaa, toch is het leuk =])

waarom een nieuw topic maken, er is al een ‘hyves verbreezert’ topic.
daar kan je al je frustratie’s kwijt.

ja, dat is echt achterlijk.
ik vidn het al dom als ik iemand respecteer en de andere dan krabbelt:

dankjewel voor je respect:$

Daarom heb ik ook geen hyves.

-

Best wel triest, dat je om ‘complimentjes’ gaat vragen…

Waar gaat het echt heen :stuck_out_tongue: