Reactie op: Vriend verbrand ziekenhuis

Nou mensen, naar aanleiding van mijn vriendin’s verhaal even mijn verhaal. Ja ik weet dat ik een jongen ben, maar dit vind ik toch een uitzondering. Dit is ook niet mijn account.

Mijn reactie gaat over dit topic. Waarin dus niet het echte verhaal is verteld. Wat ik nu wel ga doen. Ik wilde in het topic reageren, maar het was gesloten.
http://forum.girlscene.nl…is/list_messages/176715/1

Nou mijn verhaal:
Mijn vriendin heeft zoals haar zus zegt helemaal niets met die kruik gedaan niet op gesprongen niets niet. Ze heeft de hele kruik niet aangeraakt. Ook niet van te voren. Ze lag in bed en ik zat op de bedrand met de kruik op me buik. Omdat ik buikpijn had. Zullen meisjes vast wel begrijpen. Nou omdat ik nog wilde lopen had ik hem gestut in de boxerrand. Ik ging zitten en voelde hem lekken aan de onderkant (dus niet bij de dop) op me penis. Nou als reactie ben ik gaan staan, viel helemaal in me boxer en scheurde open.

Boxer zat niet vastgeplakt van wat haar zus zegt. Ook heb ik niet in een coma gelegen. Ben meteen wezen koelen, nadat het gebeurde. En na 10 minuten lag ik in het ziekenhuis. Dat komt wel door de vriend van haar zus. Wat er met haar vader was, weet ik nog niet goed. Dus daar ga ik niet over oordelen.
In het ziekenhuis ben ik op onder de douche geschoven en blabla. Op een tafel gelegd. En morfine toegediend gekregen en een infuus. Nou hoorde ik dus achteraf, dat de vriend van haar zus het hele verhaal had verdraait. Wat dus niet waar was. Want hij zei dat het met een seks spel te maken had.
Jullie hebben dat zelf gelezen in het vorige topic dat gesloten is. Maar ik wil gewoon mijn verhaal kwijt, omdat het mij is overkomen.

Ben over geplaatst naar Brandwondencentrum Maasstad ter Rotterdam, waar ik dicht bij woon. Daar zijn ze vellen gaan plukken. En constateerde dat ik 2de graads brandwonden had. Achteraf bleek dit om diepe tweede graads brandwonden te gaan. Bij de penis. Dat pas sinds een maand of anderhalf dicht is evenals me buik. De rest was gewoon tweedegraads. In het amphia ziekenhuis hebben ze gezegd, omdat ik geen pijn voelde bij de penis dat het derdegraads was. Maar het was gewoon gevoelloos geworden (sommige kennen het gevoel wel, overgevoelig en voelde het niet meer.) Na anderhalf uur te hebben gelegen in Amphia kwam het gevoel terug veel pijn en dergelijke.

Maar om even dit verhaal kort te houden.

Het geen wat mijn vriendin’s zus heeft gezegd, is dus helemaal niet waar.
Als er vragen zijn stel ze maar, want ik ben van mening dat ik er het best op kan reageren.

Ben dus nooit in een Coma beland, zoals wordt beweerd.
Nooit geen vage spelletjes mee gedaan.
Vriendin heeft heel die kruik niet aangeraakt.

En nee. Ik ben niet geheel dom. Gewoon buikpijn en handigheid proberen te zoeken. En voor als er over niveau gezeikt gaat worden. Doe 5 vwo.

En als het niet mag dat ik een topic heb geopend op een account van iemand. Tja, dan wordt die maar gesloten, maar ik ben van mening dat het goede verhaal er moet komen.

Vele kan het waarschijnlijk toch niet schelen, maar ik vond dat dit even moest.

Sorry voor als het een weer war verhaal is.

Maar hoe gaat het nu verder dan? ‘Werkt’ het allemaal nog wel daar zo?

Jouw plaatje matcht met mijn naam!

Heb je vaker buikpijn? Dan die ene keer want dat had mn ex-vriend ook elke keer.
Maar O_o helemaal opengesprongen in de boxer. Is alles goed verder geen pijn meer?

Nou, alles werkt nog. Het is alleen een soort regenboog. Wat er allemaal voor het ongeluk gebeurd is, weet ik niet meer. Ik heb ongeveer 2.5 week aan de morfine in het ziekenhuis gelegen en na 2.5 week ook ontslagen en thuis zelf verzorging.

Nee, gewoon buikpijn. Heb ik niet zo vaak. Kramp of zo.
Ja helemaal opgereten aan de onderkant. Heb nu geen pijn meer. Ook geen littekens, alleen is de huid pigment loos en stroef. Originele huidskleur komt ook niet meer terug. En de paarse kleurtjes trekken binnen nu en 2 jaar ongeveer weg.

Ik heb het hele verhaal niet gevolgd maar oke.
Waarom liegt die zus dan?

het topic vorige had dus de zus van je vriendin aan gemaakt of begrijp ik het nu verkeerd?
maar heel vervelend voor je!

Helemaal die plek is natuurlijk extra gevoelig, en om dat dan te verbranden… Autch.
Veel sterkte iniedergeval verder!

Dat was het account van me vriendin voordat dat account “gehackt”" in de gaten werd gehouden" door haar zus. Daarom dit account, maar deze is ook al gevonden. Me vriendin was de TS van de link die ik stuurde.

beetje stomme vraag, maar kun je ooit nog zonder pijn de liefde bedrijven?

Dan is de bovenste laag weg denk ik, maar fijn dat het wel goed is afgelopen

hhm ik vond het al zo’n vaag verhaal (ze gingen ook helemaal ruziën in dat topic). Goed van je dat je even de waarheid komt vertellen =)

Veel sterkte verder he!

Ik heb ook het hele verhaal niet gevolgd, maar het klinkt niet zo fijn.
Heel erg veel sterkte nog (:!

Ja, dat kan, maar bij vochtgebrek op de penis. Dus gewoon droogheid schuurt het een beetje, maar dat is zo verholpen. :")

Jeetje, lig jij met tweedegraads brandwonden op de vervelendste plek ooit in het ziekenhuis, gaan ze er ook nog leuk een roddel om heen verzinnen.
Achterlijk zeg.

Sterkte!

Ja, ik las het topic ook vandaag. Boeide me niet zo veel, maar wel dat mensen de fictieve verhalen van haar zus gingen geloven. En daar werd ik een beetje boos om.

Lang leven de glijmiddel.

Ik snap het niet :’)
Dus die zus had dat topic gestart en daarmee gedaan dat zij jou vriendin was?
Waarom doet ze dat?

Wat een schokkend verhaal

Sterkte! Waarom doet die zus zo?