Reactie en respect, hyves.

Ik krijg (zonder overdrijven) dágelijks een of meerdere linkjes op msn doorgestuurd, met daarbij een vraag om een reactie en respect. Ik heb het hen die het sturen al lang duidelijk gemaakt, dat ik mij er mateloos aan stoor.

Nu kan ik er anoniem over blijven zeuren, maar ik besloot er een WieWatWaar over te maken. Waarom? Omdat ik het zat ben, er een mening over heb en die duidelijk wil maken. Ik vind het ook wel interessant om de reacties van degenen die trouwe beoefenaars van de ‘r/r-sport’ zijn te zien. Maar dat laatste was niet mijn hoofddoel. Lees en oordel zelf. Zijn jullie het met mij eens?

Reacties en respects. Ben ik nu werkelijk de enige die zich ergert aan het feit dat deze een maatstaaf voor populariteit geworden zijn? R+R=back, linkjes op msn… geeft het nu werkelijk een goed gevoel wanneer je 80 reacties en een flink aantal pictogrammen onder het kopje ‘respect’ bij je foto hebt staan, wanneer je weet dat deze niet gemeend zijn? Wanneer je weet dat deze slechts aan je toegekend zijn omdat je erom vraagt of omdat zij die ze aan je geven wéten dat ze er weer een reactie voor terugkrijgen? De kern van dit verhaal? Kies rustig zelf de beschrijving bij je foto, als daar staat dat je reacties teruggeeft… prima. Maar houd alstublieft rekening met mijn mening en stop met het sturen van links, een reactie geef ik wel als ik 'm meen. @ De groeten.

tsja, het lijkt een eeuwig gevecht…

amen

Ik ben het helemaal met je eens. Ik erger mij daar zo aan. Ik denk altijd: respect hoor je te verdienen, niet erom te vragen. Ik krijg ook regelmatig op msn vragen met een linkje en dan erachter ‘R+R? = back’ Yeah right, alsof ik daar op zit te wachten. Dan krijg ik liever een gemeende respect of reactie van iemand, dan wanneer iemand het alleen maar doet omdat ik diegene ook een respect ofzo heb gegeven.

Ik erger me er ook altijd dood aan maarja ach. XD

Ik kijk altijd wel even als ze een link sturen, en oordeel dan zelf of k het n reactie oof respect waard vind

Zulk soort mensen komen er bij mij niet eens in.
Ik weet wel ook nog wel op myspace, bulletins sturen met ‘I got a new picture, comments?’
Zulke mensen verwijderde ik meteen.

Ik weet dat hier ook reacties gaan komen dat ook dit een vorm van aandachttrekkerij is, zo’n WWW maken. Maar ik kan nu wel op een forum gaan klagen over hoe irritant ik het vind, ik kan mijn mening ook openlijker uiten.

Ik kijk inderdaad zelf wel of ik het een reactie waard vind.

YES WE CAN! amen.

A-MEN!

Zoo mee eens!
1 meisje op msn vraagt er bij élke nieuwe profielfoto naar. Sommigen alleen bij bepaalde foto´s als ze bang zijn dat er geen reacties bij zouden komen.
Maar via de ´kwekker´ krijg ik wel vaak van die vragen, terwijl ik die meiden niet eens ken? Ik weet alleen dat ze bij mij op school zitten, en weet hoe ze eruit zien. Verder niks!
Dan doe ik meestal wel alleen respect, anders blijven ze toch zeuren.

Ik ken een meisje, die heeft in haar WWW staan, nu je toch op mn hyve bent, is het niet zo moeilijk om R&R te doen toch? :blush:

oaaah en dan heb ik zo de neiging er iets onder te zetten he…
nee als jij niet zo lelijk en aandachtgeil was, zou het idd een stuk minder moeilijk zijn!

Ik wist serieus niet eens dat dat gebeurde.
Gelukkig heb ik niet zulk soort mensen op mijn hyves :wink:

Dit verklaart natuurlijk wel waarom sommigen belachelijk veel respects hebben terwijl ze oerlelijk zijn xP

Thank god heb ik daar nou gewoon totaal geen last van. Het is mij ook nooit serieus gevraagd volgens mij. Ik snap ook niet wat ze dan denken als ze zoiets vragen. Of dat r&r = r&r back??

Ik moet toegeven dat ik een jaartje geleden meestal nog wel toegaf en reageerde met ‘leuke foto.’, dat doe ik nu niet meer. Ik zeg ook op msn meestal wel wat ik denk, toch blíjven ze zeuren.

Ik vind het echt zonde, dan zie ik foto’s die reacties verdienen en die staan er vervolgens niet onder omdat die mensen niet bedelen.

Oh maar wat ik trouwens altijd doe als mensen daarom vragen is:

Een reactie plaatsen bij de foto met:" Nou, aangezien je zo graag een reactie wilde:“leuk hoor”. "

Werkt wel.

Ik ben het met je eens! Heel vaak zie ik van die foto’s van meisjes die zichzelf in de spiegel hebben gefotografeerd en een arrogant/chagrijnig hoofd trekken bv, en dan met allemaal respects en reacties. Dan denk ik : goh, ik kan me niet voorstellen dat mensen die foto echt mooi vinden. En dan zie ik inderdaad vaak ook staan : R&R = back. En dan kom ik op een hyvesprofiel van een meisje met een hele mooie, spontane profielfoto en dan zie ik niks. Zonde ja.

‘‘IK BEN POPULAIR, JEEEEJ’’ :see_no_evil:

Dat r+r gedoe is pathetisch.
Maar het is ook altijd een bepaalde groep mensen die zulke domme dingen kunnen bedenken, en ik ken gelukkig niet veel van dat soort mensen.

Zo belachelijk inderdaad!