RE-Creation

Hoi allemaal,

Ik heb even een vraag. Ik ben al best wel lang moderator op RE-Creation, wat een Nederlands creatief forum is. Het forum bestaat al bijna drie jaar en de moderators en admins hebben geprobeerd het forum een nieuw leven in te blazen, omdat het de laatste tijd erg rustig was. We zijn altijd heel erg populair geweest onder de Nederlandse photoshoppers, maar toch willen wij graag een mening hebben van mensen die niet lid zijn. Dit omdat we dan een eerlijke mening krijgen van mensen die niet weten hoe het forum zelf is. Hoe ziet de homepage van RE-Creation eruit? Nodigt het uit? Heb jullie misschien nog tips over de layout en als je eventueel lid bent: heb je nog tips voor het forum in het algemeen?

Thanks!

nederlands forum, het eerste wat me opvalt, alles is in het Engels. Er zijn genoeg mensen die gewoon goed Engels kunnen maar het schrikt wel af. Verder is het forum, maar ik zie nergens met koeienletters ‘forum’ staan. Kan ook wel helpen. Verder ziet al dat grijs er niet leuk uit.

Hoop dat dit een beetje helpt :slightly_smiling_face:

ik ben daar ook lid.
heb daar heel even op gezeten maar daarna niet meer.

de header is mooi.
ik vind het stuk over re creation een beetje lang… denk niet dat mensen dat meteen gaan lezen als ze net op het forum komen

Dit valt onder reclame voor je forum. Als mensen een topic openen om te vragen om feedback over hun site of weblog o.i.d. worden deze ook gesloten, vandaar.