Re: Beste vriendin.. soort van

Hey, allenmaal heel random enzo, wil het heel erg kwijt en heb hulp nodig. ben net pas lid en weet niet echt hoe alles werkt.

Ik heb een vriendin, we noemen elkaar beste vriendinnen maar vind dat niet zo, ik ken haar sinds de eerste en we zitten nu in de 3e, hier komt mijn probleem… sinds de 2e is ze heel erg veranderd wat kattiger en zr voelt zich zelf opeens heel knap, omdat alle jongens haar leuk vinden en zit op een kleine middelbare school, iedereen weet wie wie is. Wij zijn best wel bekend iedereen kent ons en als er iets tussen ons is weet de hele school, want we zijn altijd met elkaar. Laatste tijd skipt ze me voor een jongen die haar leuk vind maar zij hem niet zegt ze dat is dus niet waar, dus wanneer hij langs loopt zoek ze aandacht en doet heel anders. het verhaal is super lang kan wel uren doorgaan dit is een gedeelte ik weet niet wat ik moet doen, want als ik boos doe of haar ga skippen weet iedereen het en dan ben ik de slechte persoon.

Nou, het klinkt niet echt als een leuke beste vriendin. Waarom ga jij niet ook met andere mensen om? Dat zij je laat vallen als ze aandacht van anderen krijgt betekent niet dat je dat maar moet accepteren en moet wachten tot ze weer bij je terugkomt. Zij kan dan ook wachten als jij met anderen bent.

Misschien is het sowieso handig om er eens over te praten met haar, dat je je gepasseerd voelt en dat ze niet zo overdreven moet doen. Als vriendinnen moet je dat kunnen bespreken en als dat niet kan, dan zou ik toch gewoon andere vriendinnen gaan zoeken.

Praat er over met je vriendin. Misschien dat dat helpt.