Rave party

Oké, ik ben dus hoe houd ik het spannend aan het kijken, haha, en daar hebben ze het over rave party’s. Dit zijn van die feesten die uit het niets opduiken en waar je via via terecht komt…

Nu vroeg ik me dus af hoeveel meiden van jullie wel eens op zo’n feest zijn geweest en hoe jullie daarbij zijn gekomen etc haha!
Had er zelf nog nooit van gehoord namelijk!

Yeah je komt er niet zomaar terecht dan moet je via via mensen kennen.

Ik heb er wel van gehoord maar nooit meegemaakt, ik zag het ook bij Hoe houd ik het spannend net inderdaad.

Ik ben er wel eens op een paar geweest, allemaal via via inderdaad. Maar de ravescene is niet zo groot in Nederland hoor :wink:

Ik kan ook via via er achter komen waar die feesten zijn. Maar meestal in de buurt van Amsterdam. Iets te ver voor mij, dus tot nu toe nog nooit heen geweest.

Dat volgens mij ook, is niet echt typisch Nederlands ofzo.

Nee volgens mij ook niet… maar wist uberhaupt niet dat zoiets in Nederland gebeurde, dus was wel benieuwd haha

Ik zag het ook! Lijkt me wel heel vet om heen te gaan. Maar ik ken niet echt mensen via via.

Huisgenoten van mij gaan best vaak naar dat soort feesten in omgeving Utrecht, maar ze laten altijd pas op het laatste moment weten waar het is enzo vanwege de politie. Je moet dus inderdaad of de mensen die het organiseren kennen of via via.

Het lijkt me echt vet, maar ik heb er nog nooit van gehoord hier in België. Het zal hier wel bestaan hoor maar ik ken iig niemand :stuck_out_tongue: