Ratjes!

Hallo Girlsceners :slightly_smiling_face:

Toen mijn ratje erg ziek werd, heb ik bij een Rattery twee nieuwe rittens (babyratjes) gereserveerd. Omdat ik wist dat het niet lang meer zou duren dat ik haar laat inslapen vanwege haar tumoren. Helaas heb ik ongeveer 2 weken geleden mijn laatste dierbare rattenvriendinnetje in moeten laten slapen… Ik mis haar ontzettend! Ze was de laatste uit een groep van 7 ratten… Ik mis de beestjes om me heen, 's avonds lekker op schoot, kijken hoe grappig ze bewegen en met elkaar spelen. Lekker tegen elkaar liggen slapen…
Anyway, ik ben vandaag op kraambezoek geweest bij m’n toekomstige ratjes en hun broertjes en zusjes! Echt ontzettend schattig! Rond 19/20 mei mag ik ze komen ophalen.
Ik moet alleen nog namen voor ze bedenken. Maar ik kom niet echt op een leuke naam.

Een leuke naam leek me Pip.

Weten jullie nog leuke schattige namen :slightly_smiling_face: ?

(Namen van vorige ratjes: Koekje, Donut, Brownie, Brownie II, Elmo, Muis, Beestje, Vogel, Faye, Revlon, Meeko, Snoopy, Ratatouille, Muis II, Muffin).

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/564819_10150775173338330_750723329_9655404_1544654819_n.jpg

Het nestje, een hoopje schattigheid! Het zijn er 12 in totaal!

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/545997_10150775175613330_750723329_9655417_1247134586_n.jpg

Van dit trio krijg ik er 2, sowieso de donkerbruin/zwarte. En dan Ă©Ă©n van de twee grijsachtige :slightly_smiling_face: ! (Afhankelijk van de keuze van de fokster zelf) Ik kan niet wachten tot ze hier zijn!

awhh super schattig!
ik heb een hamster… kvind dat hij wel een beetje lijkt op een raatje haha :stuck_out_tongue:
hij heet Charlie dat vindi k ook een leuke naam voor een rat dus :stuck_out_tongue:

awhh super schattig!
ik heb een hamster… kvind dat hij wel een beetje lijkt op een raatje haha :stuck_out_tongue:
hij heet Charlie dat vindi k ook een leuke naam voor een rat dus :stuck_out_tongue:

awhh super schattig!

awhh super schattig!

awhh super schattig!

awhh super schattig!

awhh super schattig!

awhh super schattig!

awhh super schattig!

awhh super schattig!

ooeps

Aaah, wat zijn ze lief. Ik herinner mijn eigen ratjes nog toen ze zo klein waren!
Maar goed, namen… Heb je geen letter gekregen die je moet gebruiken, dat had ik wel :stuck_out_tongue: Ik ben altijd slecht in namen verzinnen, maar Pip klinkt heel leuk!

Neem die wit achtige noem ze ying en Yang :stuck_out_tongue:

Haha wij hebben ook aardig wat huisdieren gehad hamsters en katten en een rat. :’] Die heetten: Panda, Poekie, Hamham, Grovert, Bambam, Maus, Mos, Bender, Bundy, Knabbel & Babbel, Mickey en nog een paar anderen die ik vergeten ben… misschien heb je er wat aan. xD

Nee, kreeg geen letter mee… Ze werkt volgens mij ook niet met A-B-C- nesten als je begrijpt wat ik bedoel.

Oh leuk, ik had van mijn twee allereerste ratjes ook eentje Pip genoemd. :slightly_smiling_face:
De andere heette Effy.

Maar er zijn al zo veel topics geweest over dierennamen, en Google staat er echt vol van. Maar goed.

Pip en Senna klinkt wel leuk.
Pip en Sam.
Pip en Molly.
Pip en …

ik had vroeger altijd muisjes xd
een bruine en een witte
de bruine hete choco
en de witte mel
en dat vormde samen dan chocomel xd
mischien ook een leuke naam voor ratjes?

Ooooh wat een schatjes! Ik heb zelf ook 3 ratjes :’)
Pip vind ik trouwens echt een hele leuke naam!

Pip en Puck :slightly_smiling_face: