Rate my name

Heejkes, mijn naam is Gilke en ik wil graag van iedereen horen welke score ze me geven op een schaal van 10.
Ik geef mezelf een 8.5/10.

Hoe bedoel je dat? kwa naam?

ehmm,
ik geef het een 5.5,
het is niet egt mijn smaak =$.
sorry =$.

Vind het een beetje raar om een naam een cijfer te geven, en aangezien ik de jouwe vrij niet heel mooi maar ook niet heel lelijk vind geef ik je naam een 5

Moet ik je naam eenscore geven,wahhahhahaaaaa…

Gilke is niet zo’mn populaire mooie naam als je het zo bedoeld

Ik vind t niet zo’n hele mooie naam… een 6

Ik vind het wel een grappige topic… :slight_smile: Ik geef je naam een 7 :slight_smile: Alleen misschien is het dan een idee om je naam eronder te zetten zodat de volgende daar dan weer op kan reageren? Ik ben Simone :slight_smile:

Dat is al de tweede keer dat je wil dat mensen je naam van een waardering voorzien :stuck_out_tongue: Je had ook al zo’n keuzenlijstt waarin stond: Gilke/Jade.

Ik snap nu waar dat vandaan kwam.

Haha TessD idd…

Zie het nut nie echt van dit topic. Maar goed dat heb ik wel vaker XD

GILKE RULEEZZZ hahahahah

^^ guttegut. een speciale ’ wat vindt je van míjn naam’ .
Ik vindt hem niet mooi, misschien voor een jongen die in het noorden of in zeeland woont.

niet helemaal mijn smaak, waarschijnlijk vooral omdat ik een mannelijk paard ken die zo heet.

HAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAA EEN MANNELIJK PAARD, ik lach me een hernia.

Heeft niks met jou te maken Gilke! Maar meer dat een paard zo’n naam krijgt hahaha

haha een paard xDD

sorry, maar Gilke lijkt op gilde en dat vind ik een lelijk woord. Een 5…

uh, waar slaat dit op XP nou ja ik vind t een 6

Hahahahahahahahahah, lach me niet zo uit

DEKSELS!

Gilke, eh… Wel geinig, maar idd meer jongensnaam of toch wel weer meisjes naam fzo :stuck_out_tongue: Uut een boer’'mland :stuck_out_tongue:

Oja natuurlijk omdat het waarschijnlijk een Friese naam is, is het bedoeld voor een last dier ><
Nee we lopen hier niet nog allemaal op klompen hoor…
Sorry, x]
Ik vind het sowieso een leukere naam dan Samantha of Kimberly (WALG) een 7. n__n

XD ja, en we gaan met de tracker naar school.

Ik ha mei meindert fandaag wol troch 't weilân fietst jer x’P