Rate my boyfriend

Hey girlzz
Ik ben samen met een heel lieve jongen, maar meestal ken ik de mening niet van mensen of weet niet echt hoe ze over hem denken… Wat vinden jullie van hem? En kan je hem raten op een schaal van 10?
Thanks😁
Edit mod: weggehaald ivm privacy

Weet hij dat er een foto van hem op een meiden forum staat? Zou het zelf niet heel prettig vinden …

En hoezo maakt het je uit wat mensen van hem vinden? Als jij hem leuk vind is dat toch genoeg?

Maar om je vraag te beantwoorden, het zou niet mijn type jongen zijn maar ik ken zijn karakter natuurlijk niet.
Maar snap wel wat je in hem ziet. :wink:

Snap echt in vredesnaam niet waarom je hier een topic voor opent, haha.
Als je gelukkig met hem bent, wat maakt de mening van andere mensen dan uit?

• daarbij vind ik het wel toevallig dat dit direct je eerste post is -

Snap echt in vredesnaam niet waarom je hier een topic voor opent, haha.
Als je gelukkig met hem bent, wat maakt de mening van andere mensen dan uit?

• daarbij vind ik het wel toevallig dat dit direct je eerste post is -

Reageer er dan niet op.

Maak dan niet zo’n dom topic aan.

Mensen zijn vrij om te reageren.
Je vraagt om meningen en die krijg je ook, jammer als het niet de reacties zijn waar je op had gehoopt ofzo. :’)

Als je graag de mening van mensen wilt weten over hem, kan je dat denk ik beter aan vrienden vragen die hem ook kennen. Dan kunnen ze niet alleen zijn uiterlijk, maar ook naar zijn innerlijk kijken (daarbij snap ik niet zo goed waarom je ons mening wilt en lijkt het mij dat die jongen niet zo graag zijn foto op een forum wilt hebben staan)

Ben je zelf niet die jongen op die foto?

Dit mag niet. En hoe haal je het in je hoofd om zomaar iemands foto ongevraagd te pleuren op een forum.

:grinning_face_with_smiling_eyes: Dit is dus precies wat ik dacht. Maja

Inderdaad niet oke. Slotje en ik haal de foto ook weg.