Rate de laatste film die je hebt gezien.

Geef een cijfer aan de laatste film die jij hebt gezien.

Ik heb voor 't laatst Silver Linings Playbook gezien.

9/10 Super goede film, heel leuk geacteerd van Bradley Cooper.

Safe Haven,

8/10, goed geacteerd, mooi verhaal en knappe acteur hihi (Josh Duhamel)

The hunger games

8/10 Ik vind het echt een hele mooie, goede film :slightly_smiling_face:

Age of the Hobbits. 1/10, halverwege uitgezet want hoewel het een leuke B film leek was hij ECHT slecht.

Daarna maar Thor.
9/10, blijf ik een van de betere superheldenfilms vinden die gemaakt is. Kenneth Branagh heeft heel goed de Shakespereaanse elementen in het verhaal naar boven gehaald en het is echt een hele slimme en goede film geworden (en alle films met Idris Elba erin krijgen van mij automatisch 5 punten extra)

The perfect husband

Wel oké. Maar niet spannend genoeg… dus een 6,5/10

Mean Girls 2,

7/10. Een leuke film, maar de verhaallijn vind ik een beetje normaal. High school, populaire meiden, één niet populair meisje blabla. Ondanks dat toch wel van genoten.

Salmon Fishing In The Yemen.
7,5, vond hem echt heel leuk, maar half puntje eraf vanwege de ongeloofwaardige romantische verhaallijn.

Percy Jackson and the lightning thief

7.8 Leuke en vermakelijke film :stuck_out_tongue:

Safe Haven

8.5 hij is echt zo echt leuk een aanrader!

Pitch Perfect, een 8!

The six sense

9/10 Géweldige film <3

It’s kind of a funny story
8

Intouchables
9/10
Ik vond het echt een super mooie film! c:

21 And Over…

…een 5! Als je van platte humor houdt is het waarschijnlijk voor jou een 10 waard.

A haunted House

7/10

Wel grappige stukjes. Maar teveel seksscene’s en seks opmerkingen.

AAH ik vond deel 2 zoveel slechter dan deel 1 he.

Inception

7/10

The other Boleyn girl - 8/10
Erg mooie film, geeft je een menselijker beeld van Hendrik de 8e, scheiding van de kerk etc. Dus eigenlijk een geschiedenisfilm, maar dan uit het perspectief van de zusters Boleyn. Zeker aan te raden voor personen die van romantiek en drama houden, maar dan een tikkeltje anders.

Fall down dead

3/10 erg slecht geacteerd, en het verhaal vond ik ook niet erg origineel. Maar eventjes in elkaar geflanst erg zonde! want met meer aandacht voor het verhaal + goede acteurs, was het misschien een betere film.

Uhhhh. Shit. Welke film heb ik voor het laatst gezien…
Sherlock Holmes: Game of Shadows? Die volgens mij.

8/10! Ik vind Robert helemaal geweldig en Jude mag er ook wel wezen en het verhaal was ook heel tof.