Heeey
sorry voor de rare titel, ik wist niet hoe ik het anders moest omschrijven. Het gaat over mijn huid, ik ben nu een paar keer onder de zonnebank geweest en heb al een aardig kleurtje. Maar ik heb heel veel witte vlekjes op mijn huid, zoals op mijn kin, om mijn mond, om mijn ogen en op mijn handen.
Het ziet er best wel raar uit en ik heb dit eigenlijk elk jaar wel, maar ik wil dit jaar echt goed bruin worden en ga ook naar Turkije. Dan staat het best wel raar als je allemaal witte vlekken hebt in je mondhoeken, om je ogen en op je kin. Heeft iemand dit ook, of weet iemand wat dit is?
ik heb geen idee, maar klinkt niet echt heel erg goed… mischien even naar de dokter gaan? en anders misschien insmeren met 1 of ander cremepje?
Ik heb ook zoiets. Op mijn armen en rug heb ik witte vlekken.
Het beste kun je even naar de huisarts gaan, als je hetzelfde hebt als ik is het een soort huidschimmel die prima te verhelpen is met een soort gel. Dan kun je daarna ook weer bruin worden en zijn de vlekjes weg.
Is het misschien niet zo dat je daar weinig pigment hebt en daarom niet bruin wordt? Mijn broertje heeft ook 1 hele grote vlek zeg maar, hij heeft daar ook geen pigment. Er zijn ook veel mensen die overal vlekjes krijgen en dit kunnen er volgens mij altijd weer meer worden!
@pudu & @xjeeett ja ik denk dat ik toch maar even naar de huisarts ga.
@metrobate ja dat dacht ik eerst ook, maar is daar niks aan te doen? vind het echt lelijk!
mijn moeder heeft dat ook als ze gewoon natuurlijk bruin wordt zegmaar en dat heeft indd. met de pigmet verdeling te maken…
Ik heb/krijg ook witte vlekken als ik bruin wordt. Op mn gezicht heb ik niet veel pigment en op me armen heb ik vroeger exceem gehad daar!
ohh balen, is daar geen creme voor ofzo?
Ik heb die ook! ter grootte van mn sproetjes (ja. ik ben dus bruin/wit gevlekt haha). Maar dat noem ik altijd zonneplekjes, er zit daar gewoon geen pigment, op die plekken kan mijn huid niet bruin worden.