Rare vriendin

(ll)

ik heb een beetje een rare vriendin. ik vind haar wel heel aardig. Maar alles is nu veranderd. We hebben allebei andere vriendinnen gekregen. En we kunnen nooit iets met zijn allen doen. Omdat mijn vriendinnen, de vriendinnen van mijn ‘rare vriendin’ niet mogen en mijn
‘rare vriendin’ al helemaal niet mogen.

Mijn ‘rare vriendin’ denkt echt dat ze alles is. Ze zet me ook heel vaak voorschut enzo.

ik heb het gevoel alsof ik nu moet kiezen. En ik weet niet of wij nog lang bevriend blijven. Vroeger ben ik gepest door die ‘rare vriendin’. Ik heb haar dat al vergeven. Maar ik wil onze band niet kwijt, ookal was die tijd best moeilijk.

We hebben zowat elke dag ruzie, en ik trek het echt niet meer. ik weet echt niet meer wat ik meot doen. Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen? Alvastbedankt (A).

Kus.mij.

Ik zou niet kiezen als je van ze beide houd moet je niet kiezen. En als die ruzie zo blijft even cool down en daarna weer leuke dingen doen of een brief schrijven en zeggen wat je vind van haar en vragen waarom ze zo doet. (brief is persoonlijker dan mail)

XX ik hoor nog wel van je of et goed gegaan is.

Wat is er zo raar aan die vriendin dan? :stuck_out_tongue:
Je moet haar niet laten vallen als jou vriendinnen haar niet leuk vinden natuurlijk, maar als jullie vaak ruzie hebben is het ook niet leuk…
Kijk het maar gewoon nog even aan zou ik zeggen, tis ook niet erg als jullie gewoon minder met elkaar omgaan maar nog wel vriendinnen blijven.

soms raak je vriendschappen nu eenmaal kwijt, ik ben mijn beste vriendin kwijtgeraakt toen we gingen studeren. We woonde op 5 min fietsen, we spraken elkaar elke dag op msn via sms of we belde maar op den duur had ik haar steeds minder te zeggen en hadden we steeds vaker ruzie tot ik er genoeg van had en dacht: is het de moeite waard om telkens maar weer water bij de wijn te doen of niet. En ik besloot dat t niet de moeite was. Dus is de vriendschap bij een fikse ruzie gestopt. Ik zie der nooit meer en spreek der nooit meer, maar het kan me niets schelen. Ik heb allang een veel leukere beste vriendin.

ps deze vriendin was ook raar :grinning: ze danste raar en iedereen keek haar altijd aan als we ergens naartoe gingen omdat ze gek gekleed was. Ze had niet echt gevoel voor stijl zeg maar …twas een beetje gedateerd…ook mijn andere vriendinnen deden alleen aardig tegen haar omdat ik erbij was

oja ze kon ook niet op hakken lopen en kocht dan toch joekels van hakken…zag er niet uit natuurlijk …ze staarde ook altijd naar plafonds…zelfs opstap

Soms is het beter om iemand te laten gaan :pensive: !!
Vooral als je het gevoel hebt dat je niet meer jezelf kan zijn :wink:
Dus laten gaan…misschien dat je later nog ooit weer friends kan zijn toch :slightly_smiling_face:

Dit komt me echt heel bekend voor!
Ik heb voor mijn andere vriendinnen gekozen, en ik spreek haar nu amper meer terwijl ze nog wel in mijn klas zit. Ze is heel stil geworden en zelf heeft ze nog maar 1 vriendin in de klas en een paar jongens.

Maarja… daar heb jij niet veel aan.