rare vrienden.

Misschien moet je dat niet zo belangrijk gaan vinden, en ik denk dat diegenen gewoon willen stoken ofzo. En niet iedereen is het zelfde toch?

Ik wou eigenlijk celebrities maar ik kan het toch beter vinden met gewone mensen. :crazy_face:

Daar moet je je overheen zetten.
Er zullen altijd mensen zijn die kritiek op je hebben.
Maar als je je schaamt voor je vrienden ga je toch fijn met die popie’s aanpappen?

nee, die vind ik juist niet aardig.
meestal zijn de ‘‘nerds’’ veeeeeeel aardiger, maar ik vind het raar om er mee gezien te worden. :blush:

eigenlijk best lullig hoe ik over ze denk…

Shit, heeft iemand het beginbericht gequote?
Ze heeft het namelijk verwijderd.

Ik heb echt een hekel aan mensen zoals you!
Het zijn ook gewoon mensen, wat ben jij een kortzichtig persoon zeg! “De “nerds” zijn veel aardiger”. Nee, het zijn gewoon mensen die goede cijfers halen en het later hopelijk helemaal gaan maken.

Blijf maar lekker bij die vriendinnen van je, je past er perfect bij!

ahh, nee.
Gelukkig zijn haar andere berichten wel gequote. Dan heeft 't geen zin om ze weg te halen :3

ik noem ze ‘‘nerds’’ omdat ze zo over het algemeen worden genoemd, ze zijn niet allemaal slim.

Ja bij ons werden de “populaire meiden” over het algemeen sletten genoemd :pensive: .
Hopelijk leer je op een dag dat je that you shouldn’t judge a book by its cover. En die “nerds” die groeien vaak uit tot hele mooie meiden. Dat heb ik vaak meegemaakt in mijn omgeving.

-

Je noemt je vrienden toch geen nerds?
Bah, wat ben ik blij dat wij geen vrienden zijn.

neehe, ik noem ze ook geen nerds. maar zo worden ze door mensen genoemd. om even een beeld te geven.
-.-

Je moet je schamen voor het feit dat jij je voor je vrienden schaamt

Door mensen waar jij bevriend mee wil zijn?

nee, ik kan het met die meeste mensen helemaal niet vinden.
maar ik vind het lastig om met mensen die ‘‘nerds’’ genoemd worden worden gezien. want ik ben bang dat ik dan ook word gepest.

Ja, tuurlijk :wave:

doe ik ook.

Het is dus puur en alleen omdat je bang bent voor wat anderen denken?
Dat je bij die populaire mensen wil horen, bedoel ik.
In dat geval zou ik gewoon met die ‘nerds’ blijven omgaan.
Als je ze zou dumpen, heb je later keiharde spijt.

-

Dat is echt laf; dus je wilt liever nepvrienden, omdat je dan niet gepest wordt? Wie zegt dat de mensen die jij nerds noemt, gepest worden? Volgens mij ben jij zo’n persoon die helemaal van slag raakt als iemand een negatief opmerking over jouw kleding, uiterlijk of vrienden maakt. Grow a backbone please. Ik denk dat de “nerds” veel minder aandacht besteden aan negatieve opmerkingen dan jij zult doen.