rare vrienden.

-

dankje voor de reacties.

Ik vraag me nu af wat belangrijker voor je is. Populair zijn of goeie vrienden hebben. Mensen kijken je heus niet raar aan, dat ten eerste. En ten tweede: met populariteit schiet je niet zoveel op, met goeie vrienden wel. Dus als ik jou was zou ik gaan voor de “rare” mensen. Schaam je niet.

we zitten hier niet in Amerika lol

Dit soort personen zoals jij vind ik dus triest.

Gewoon niet meer bij nerds zitten
Doe onaardig tegen ze of scheld ze uit
show je decolleté of je kont aan populaire jongens
zodat ze jou er bij willen hebben
dan vinden de meiden je vanzelf ook aardig

ik vind het opzich wel vreemd dat je je schaamt voor je vrienden maar als je je heel erg voor ze schaamt omdat ze lelijke kleren dragen of geen make-up ga dan een keer met ze winkelen ofzo

als je wat ouder bent denk je er wel anders over…

+
Sowieso moeten die vrienden dan ook niet op jou rekenen. Want je hoeft ze niet; dus in feite heb jij helemaal geen vrienden.

Sorry, maar ik kan niet tegen dit soort mensen, elk mens is een mens en dat heeft ook liefde etc nodig. Het maakt niet uit hoe ze eruit zien.

Je moet je schamen dat je zo graag populair wilt zijn ipv goede vrienden, niet voor je vrienden.

Wat heb je liever ;

15 vriendinnen die om de seconde vragen ; Zit mijn haar wel goed en je niet eens steunen als je ze nodig hebt en een IQ hebben van 0 ?

of

2 vriendinnen die e rmisschien een beetje raar uitzien maar je altijd steunen en ze je aardig vinden zoals je bent.

Hierom vind ik Bruggers zo schattig :grinning:

Jij verdient hun vriendschap niet als je niet eens naast ze wil zitten omdat die populaire lui je anders raar zullen vinden.

Als ik die vrienden was zou ik niet eens bevriend met jóu willen zijn.

haha, geniaal! (:

ohja, vergeet vooral je oranje cakehoofd niet, en de mascara spinnenpoot wimpers.

oke, ik vind dat jullie wel gelijk hebben.
maar ik vind het altijd belangrijk wat mensen denken, en de meeste zeggen ook; wat doe jij bij die nerds? en ik val dan altijd heel erg op, omdat ik anders ben dan zij.

Ik ben het helemaal met de mensen hierboven eens! Dus lijkt me wel duidelijk toch? Wel sneu dat je zo over je vriendinnen denkt…

Ik ben het niet eens met de TS
maar dit is bulllshizzle
dus als je er raar uitziet vind je mensen aardig zoals ze zijn en ben je lief enz :roll_eyes: ?
en als je populair bent en graag wil dat je haar goed zit heb je een IQ van 0

x]

Ik denk niet dat ik vrienden met jou zou willen zijn…

Jij gaat het zo moeilijk krijgen als je alleen maar eraan denkt wat andere mensen over jou denken. Wat kan jou het schelen? Ik heb ook vriendinnen; die passen hélemaal niet bij mij. Ik kleed me ook anders. Nou en? Ze zijn aardig.