rare vraag

hoii… misschien een rare vraag ja…
maarer is een site waar je voor 2 dagen nu nog 1 dag dus een hele oufit voor 24.95 kunt kopen maaar je ka allee betalen met cedicard e paypal. maar geld overschrijven naar pypal durt even dus ik wou vragen of iemand misschien er nteresse in heeft dan kan ik het geld op ee van de manier op diebankrekening storten?

xxxx

wow na 3 x lezen snap ik wat je wilt zeggen. typ volgende keer normaal a.u.b

ik snap dr niks van

Ik ga niet eens de moeite nemen om dit nog een keer te lezen…

ik begrijp het na 3x nog niet … :blush:

Ze heeft een nieuwe taal ontwikkeld xd

Huh wat?

hahaha sorry k heb een raar toetsenbord hier.MAAAAAR er is een site waar je voor 2 dagen goedkoop kuntshoppen en geld overschrijven naar paypal duurt even dus misschien wilt iemand me helpen…

hahaha sorry k heb een raar toetsenbord hier.MAAAAAR er is een site waar je voor 2 dagen goedkoop kuntshoppen en geld overschrijven naar paypal duurt even dus misschien wilt iemand me helpen…

Nog steeds snap ik het niet.

sorry maar ik zit geenboek te schrijven, heb haaast

En 1 keer een bepaalde reactie is echt genoeg.

Wat bedoel je?

ze wilt dat iemand met een pay pal account, wat je dus moet hebben. En dus via haar een complete outfit wilt kopen van 24,00 via en internesite en dat ze het via diegene kan doen.

http://2dayslook.com/index.php

ik heb op dit moment geen geld staan op mijn account als iemand dat heeft dat die mij kan helpen…

jemig moeten jullie allemaal zo kinderachtig reageren? als je wel benieuwd bent, vraag dan gewoon of ze het nog een keer duidelijk wilt uitleggen.

en nee sorry ik kan niet helpen maar wel een upje voor jou !

dankjewel, dat is aardig van je.
mogen mensen wel voorbeeld van nemen :slightly_smiling_face:

Ik bedoelde het niet rot hoor, snapte er gewoon niks van.

Maar goed ik snap het nu, heb je een berichtje gestuurd.

Ze vraagt gewoon of iemand de moeite voor haar wil nemen om te betalen voor dr, zodat zij het daar terug kan storten naar die persoon. Want ze kan 1 outfit voor 24.95 kopen, maar het overmaken duurt lang (geloof ik, correct me if i’m wrong)