rare vraag

laatst liep ik langs een jongen die ik wel ken via via, maar toen ik hem aankeek maakte hij met z’n hand een soort van O… een rondje dus maar mijn vraag is, wat betekent dat precies? want ik heb mensen dat wel vaker zien doen, :grimacing:

was het met wijsvinger en duim een rondje?
of met de hele hand?

volgens mij met de wijsvinger en duim ja, kan dat??

http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/5973280/2/istockphoto_5973280-ok-sign.jpg

Bedoel je zoiets?
Ik neem aan dat ie dan iets in de richting van ‘nice’ bedoelde ;p

x’D
Iddonnow.

uhm nee hij deed het naar onderen, dat je er automatisch in kijkt, volgens mij was dat altijd een betekenis voor ofzo? dat je in dat gat kijkt ofzo?:blush:

Hehe gestuurd. :stuck_out_tongue:

Dan doe je dat teken dus en dan meestal op de kop, op de zijkant oid,
en vaak kijken mensen er dan automatisch naar, terwijl er dus eigenlijk niks is.
Dan ben je ‘gestuurd’.

zeker flash ofzo? als je erin kijkt dan zeggen ze flash.

Oh ja daar was een naam voor… weet het niet meer.

wuttt gestuurd xd?

oh dan zou het dat wel betekenen :stuck_out_tongue: thnx :slightly_smiling_face:

daar moet je juist niet naar kijken:p

Vroeger deden alle jongens dat op de basisschool! En dan keek je er in, en werd je fucking hard geramd. :’)

ah ja (A)

Het kan betekenen dat je d’r goed uitzag of wat, maar zoals ik hierboven al lees, bestaat de kans dat je geflashed bent. Die manier heb ik trouwens nog nooit gezien, bij ons brengen ze alle vingers bij elkaar. Als je daar naar kijkt ben je geflashed.

Bij ons betekend zoiets ‘chill’ het is hetzelfde ongeveer als een peace-teken.
Jongens doen dat wel eens op foto’s, ik vind het altijd maar raar haha.

ik ben trouwens een meisje… niet dat je denkt als je op mijn profiel kijkt: wtf een jongen :stuck_out_tongue:

het was niet zo’n teken als ‘‘perfect’’ maar meer een rondje inderdaad… :stuck_out_tongue:

Ik heb daar nog nooit van gehoord, maar wat een bullshit…
Echt té kinderachtig. ‘‘Geflasht!’’ *bam! klap in je gezicht*
Ik bedoel: denk na, waar slaat dat op?
‘‘Ooooh je kijkt in mijn gat! Nu mag ik je slaan!’’ Euhh… Juist…

hmm vrienden die ik ken die doen dat onder elkaar als ze iemand zien lopen die ze een homo vinden maar lijk me sterk dat zij dat bij jouw ook bedoelen want je bent een meisje dus kan je niet egt gay zijn